Items
Access | Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 |  | 16-Jan-2025 | Heterosexual Partner Sexual Violence: Identifying Women Victims Through Questions on Sexual Coercion | Pons Salvador, Gemma; Martínez Sanz, Alicia; Mañas-Viejo, Carmen |
 |  | 9-Jan-2025 | Adaptation and psychometric validation of the school anxiety inventory in a university population | Martínez-Monteagudo, Mari Carmen; Crespo, Andrea; Delgado, Beatriz, et al |
 |  | 23-Dec-2024 | The Effectiveness of PBL in the University Experience: an Analysis from Students’ Perspective | Navarro Soria, Ignasi; Berrutti-Acquadro, Valentina Antonella; Aldeguer-Pérez, Ana, et al |
 |  | 23-Jul-2024 | Análisis predictivo de la violencia en la pareja en función de la inteligencia emocional | Molines Alcaraz, María; Mañas-Viejo, Carmen |
 |  | 23-Jul-2024 | Autoconcepto y violencia en la pareja: un análisis predictivo | Mañas-Viejo, Carmen; Molines Alcaraz, María |
 |  | Jul-2024 | Análisis de perfiles neuropsicológicos en niños con Déficit de Atención e Hiperactividad y Tempo Cognitivo Lento | Juárez-Ruiz de Mier, Rocío; Lavigne Cerván, Rocio; Torrecillas Martínez, Manuel, et al |
 |  | 6-Jun-2024 | Holistic exploration of reading comprehension skills, technology and socioeconomic factors in Spanish teenagers | Rico-Juan, Juan Ramón; Peña Acuña, Beatriz; Navarro-Martinez, Oscar |
 |  | 22-May-2024 | Ansiedad social en la adolescencia: un estudio transnacional entre Francia y España | Delgado, Beatriz; Torrecillas Martínez, Manuel; Martínez-Monteagudo, Mari Carmen, et al |
 |  | 9-Apr-2024 | Prediction of attention deficit hyperactivity disorder based on explainable artificial intelligence | Navarro Soria, Ignasi; Rico-Juan, Juan Ramón; Juárez-Ruiz de Mier, Rocío, et al |
 |  | 29-Mar-2024 | Riding the wave towards flourishing in STEM education: Enhancing teaching efficacy through a K-12 training program | Pozo-Rico, Teresa; Scott, Ricardo; Bąk, Magdalena, et al |
 |  | 2023 | Social Isolation Due to the Pandemic in Older People | Flores-Tena, María José; Mañas-Viejo, Carmen; Navarro Soria, Ignasi |
 |  | 29-Feb-2024 | CuentosIE: can a chatbot about “tales with a message” help to teach emotional intelligence? | Ferrández, Antonio; Lavigne Cerván, Rocio; Peral, Jesús, et al |
 |  | 28-Feb-2024 | Cross-disorder comparison of sensory reactivity, pain, gastro-intestinal symptoms and obsessive-compulsive symptoms in adolescents and young adults with autism and other neurodevelopmental disorders | Martínez-González, Agustín Ernesto; Rodríguez-Jiménez, Tíscar; Piqueras Rodríguez, José Antonio, et al |
 |  | 2024 | Estudio comparativo entre maestros y estudiantes de magisterio sobre conocimientos en TDAH | Navarro Soria, Ignasi; Fernández García, Sergio; Collado-Valero, Joshua, et al |
 |  | 22-Sep-2023 | Análisis de un taller sobre intervención policial en situaciones de emergencia: debate constructivo y dialógico sobre la violencia en las relaciones de pareja heterosexual | Mañas-Viejo, Carmen; Mendoza Cortés, Vanessa |
 |  | 15-Aug-2023 | The Influence of Emotional Regulation and Cognitive Flexibility on Sleep Habits in Spanish Children and Adolescents through the Lens of Parents | Costa-López, Borja; Lavigne Cerván, Rocio; Collado-Valero, Joshua, et al |
 |  | Jul-2023 | Conocimientos, concepciones erróneas y lagunas de los docentes españoles/italianos y estudiantes acerca del trastorno por déficit de atención e hiperactividad | Martínez Boix, Nuria; Collado-Valero, Joshua; Orts Roche, Arancha, et al |
 |  | Jul-2023 | El desarrollo emocional en el trastorno de déficit de atención e hiperactividad: una revisión sistemática | Terol Sánchez, Lidia; Navarro Soria, Ignasi; Collado-Valero, Joshua, et al |
 |  | 29-Mar-2023 | Anxiety, sleep habits and executive function during the COVID-19 pandemic through parents’ perception: a longitudinal study | Navarro Soria, Ignasi; Costa-López, Borja; Collado-Valero, Joshua, et al |
 |  | 2011 | Diversidad funcional género y educación | Mañas-Viejo, Carmen; Iniesta Martínez, Almudena |