Buscar


Filtros actuales:
Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 11.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoNAER_3_2_03.pdf.jpgjul-2014An interdisciplinary study in initial teacher trainingLarraz Rada, Virginia; Yáñez de Aldecoa, Cristina; Gisbert Cervera, Mercè; Espuny Vidal, Cinta
Acceso abiertoNAER_5_1_07.pdf.jpgene-2016Web 2.0 for the invigoration and participation of families and communitiesMarín Díaz, Verónica; Sampedro Requena, Begoña Esther
Acceso abiertoNAER_4_1_08.pdf.jpgene-2015Enhancing learning with the social media: student teachers’ perceptions on Twitter in a debate activityTur, Gemma; Marín, Victoria I.
Acceso abiertoNAER_4_1_05.pdf.jpgene-2015Determinants of Internet use for interactive learning: an exploratory studyCastaño, Jonatan; Duart, Josep M.; Sancho-Vinuesa, Teresa
Acceso abiertoNAER_6_2_10.pdf.jpg15-jul-2017Diagnosis of the Skills of the Master’s Degree: Case Study at the University Pablo of OlavideOrdóñez Olmedo, Eva; Baldomero Ramírez-Fernández, Miguel
Acceso abiertoNAER_6_2_06.pdf.jpg15-jul-2017The integrated curriculum, university teacher identity and teaching culture: the effects of an interdisciplinary activityAlonso Sáez, Israel; Berasategi Sancho, Naiara
Acceso abiertoNAER_6_2_04.pdf.jpg15-jul-2017Can the integration of a PLE in an e-portfolio platform improve generic competences?Galván-Fernández, Cristina; Rubio-Hurtado, María José; Martínez-Olmo, Francesc; Rodríguez-Illera, José Luis
Acceso abiertoNAER_2_1_07.pdf.jpgene-2013Assessing Personal Learning Environments (PLEs). An expert evaluationLlorente Cejudo, María del Carmen
Acceso abiertoNAER_1_1_07.pdf.jpgjul-2012Didactics of the use of ICT and traditional teaching aids in municipal higher education institutionsLombillo Rivero, Ideleichy; López Padrón, Alexander; Zumeta Izaguirre, Ernesto
Acceso abiertoNAER_6_1_03.pdf.jpgene-2017Are Students Ready to (re)-Design their Personal Learning Environment? The Case of the E-Dynamic.SpaceKuhn, Caroline