Buscar


Filtros actuales:
Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 10.
  • Anterior página
  • 1
  • Siguiente página
Hits de ítem:
Items
AccesoFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertojul-2014An interdisciplinary study in initial teacher trainingLarraz Rada, Virginia; Yáñez de Aldecoa, Cristina; Gisbert Cervera, Mercè; Espuny Vidal, Cinta
Acceso abiertoene-2016Web 2.0 for the invigoration and participation of families and communitiesMarín Díaz, Verónica; Sampedro Requena, Begoña Esther
Acceso abiertoene-2015Enhancing learning with the social media: student teachers’ perceptions on Twitter in a debate activityTur, Gemma; Marín, Victoria I.
Acceso abiertoene-2015Determinants of Internet use for interactive learning: an exploratory studyCastaño, Jonatan; Duart, Josep M.; Sancho-Vinuesa, Teresa
Acceso abiertoene-2013Assessing Personal Learning Environments (PLEs). An expert evaluationLlorente Cejudo, María del Carmen
Acceso abiertojul-2012Didactics of the use of ICT and traditional teaching aids in municipal higher education institutionsLombillo Rivero, Ideleichy; López Padrón, Alexander; Zumeta Izaguirre, Ernesto
Acceso abiertoene-2017Are Students Ready to (re)-Design their Personal Learning Environment? The Case of the E-Dynamic.SpaceKuhn, Caroline
Acceso abiertoene-2017Determination of the Innovative Capacity of Ecuadorian UniversitiesLoaiza-Aguirre, María I.; Andrade-Abarca, Paola S.; Salazar-Romero, Ángela del Cisne
Acceso abierto15-jul-2017The integrated curriculum, university teacher identity and teaching culture: the effects of an interdisciplinary activityAlonso Sáez, Israel; Berasategi Sancho, Naiara
Acceso abierto15-jul-2017Can the integration of a PLE in an e-portfolio platform improve generic competences?Galván-Fernández, Cristina; Rubio-Hurtado, María José; Martínez-Olmo, Francesc; Rodríguez-Illera, José Luis