El nuevo panorama mediático (III)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/50746
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: El nuevo panorama mediático (III)
Autors: Castello-Martinez, Araceli
Grups d'investigació o GITE: Comunicación y Públicos Específicos
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Paraules clau: Marketing | Comunicación | Publicidad | Marketing digital | Planificación publicitaria | Investigación de medios | Medios pagados
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 29-d’octubre-2015
Resum: En este tercer vídeo sobre el nuevo panorama mediático y la convergencia mediática se revisan los medios pagados y la importancia de la creatividad en planificación publicitaria.
URI: http://vertice.cpd.ua.es/153046 | http://hdl.handle.net/10045/50746
Idioma: spa
Tipus: video
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Revisió científica: no
Apareix a la col·lecció: INV - COMPUBES - Recursos Audiovisuales y Multimedia

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
153048.mp46,67 MBVideo MP4Obrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons