Nova proposta de disseny de l'assignatura Llengua Catalana aplicada a les CAFE
Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem
http://hdl.handle.net/10045/49632
Títol: | Nova proposta de disseny de l'assignatura Llengua Catalana aplicada a les CAFE |
---|---|
Autors: | Baile López, Eduard | Càmara Sempere, Hèctor |
Grups d'investigació o GITE: | Literatura Catalana Medieval (LICATMED) | Explanat: Recerques de Llengua i Literatura Catalanes (EXPLANAT) |
Centre, Departament o Servei: | Universidad de Alicante. Departamento de Filología Catalana |
Paraules clau: | Llengua catalana | Valencià | Guia docent | Educació Física | TILC |
Àrees de coneixement: | Filología Catalana |
Data de publicació: | 2015 |
Editor: | Universidad de Alicante |
Citació bibliogràfica: | XIII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria [Recurso electrónico]: Nuevas estrategias organizativas y metodológicas en la formación universitaria para responder a la necesidad de adaptación y cambio = XIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària. Noves estratègies organitzatives i metodològiques en la formació universitària per a respondre a la necessitat d'adaptació i canvi / coordinadores, Mª Teresa Tortosa Ybáñez, José Daniel Alvarez Teruel, Neus Pellín Buades. Alicante : Universidad de Alicante, 2015. ISBN 978-84-606-8636-1, pp. 2388-2402 |
Resum: | L’assignatura «Llengua Catalana aplicada a les Ciències de l’Activitat Física i l’Esport» (codi 16830) s’arrenglera, juntament amb d’altres d’equivalents entre les impartides pel Departament de Filologia Catalana en les especialitats corresponents als graus d’Infantil i de Primària, en un conjunt d’assignatures de llengua d’ús dissenyades per a adquirir un nivell B2 de la normativa catalana segons la varietat estàndard. No obstant això, pensem que el fet que l’assignatura s’inserisca en aquest marc comunicatiu global no hauria de fer perdre de vista que els llaços amb l’especialitat de CAFE en què s’imparteix haurien de ser part nuclear de la configuració de l’aprenentatge, aspecte que, al nostre parer, caldria revisar amb esperit crític, ja que potser hi ha hagut fins ara massa dependència respecte de l’enfocament de les assignatures anàlogues adés al·ludides. Per aquest motiu, volem presentar en aquestes jornades una proposta de nou desplegament de l’assignatura perquè, així, s’emfasitzen els vincles amb l’especialitat que l’acull. L’afany primordial, doncs, és que l’alumnat hi trobe un espai preparatori adient per a la futura tasca docent a què hauran d’enfrontar-se o, en altres paraules, es pretén d’assumir plenament la metodologia del Tractament Integrat de Llengua i Continguts (TILC). |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/49632 |
ISBN: | 978-84-606-8636-1 |
Idioma: | cat |
Tipus: | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
Drets: | © Del texto: los autores; © De esta edición: Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) |
Versió de l'editor: | http://hdl.handle.net/10045/48708 |
Apareix a la col·lecció: | INV - LICATMED - Ponències i Comunicacions a Congressos, Conferències... Docència - Xarxes ICE - Comunicacions a Congressos, Conferències, etc. INV - EXPLANAT - Comunicacions en Congressos, Conferències, etc. |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Tamany | Format | |
---|---|---|---|---|
XIII_Jornadas_Redes_179.pdf | 1,8 MB | Adobe PDF | Obrir Vista prèvia | |
Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.