La participació d’estudiants en projectes d’investigació. Exemples dins l’ecologia i restauració forestal
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10045/44216
Title: | La participació d’estudiants en projectes d’investigació. Exemples dins l’ecologia i restauració forestal |
---|---|
Authors: | Llovet López, Joan | Valdecantos, Alejandro | Vilagrosa, Alberto | Baeza, M. Jaime | Chirino Miranda, Esteban | Correa Ballester, Begoña |
Research Group/s: | Gestión de Ecosistemas y de la Biodiversidad (GEB) |
Center, Department or Service: | Universidad de Alicante. Departamento de Ecología |
Keywords: | Pràctiques d’empresa | Col·laboració Universitat-empresa | Disseny curricular | Restauració ecològica-forestal |
Knowledge Area: | Ecología |
Issue Date: | 2013 |
Editors: | Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad | Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación |
Citation: | XI Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria [Recurso electrónico]: Retos de futuro en la enseñanza superior: docencia e investigación para alcanzar la excelencia académica = XI Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària. Reptes de futur en l'ensenyament superior: docència i investigació per a aconseguir l'excel·lència acadèmica / coordinadores, Mª Teresa Tortosa Ybáñez, José Daniel Alvarez Teruel, Neus Pellín Buades. Alicante : Universidad de Alicante, 2013. ISBN 978-84-695-8104-9, pp. 2197-2206 |
Abstract: | Un component, no només un complement, de la docència és la posada en pràctica, en institucions externes a l’àmbit estrictament docent, dels coneixements adquirits. Un exemple són les pràctiques en empreses i altres activitats que incrementen el currículum acadèmic. L’alumne guanya experiència i coneixements que difícilment podria obtenir a l’aula o al laboratori. Així mateix, l’empresa obté col·laboració de persones preparades i sovint interessades. Beneficiaris de la col·laboració d’alumnes son els instituts d’investigació. L’alumne veu a la pràctica la importància de conceptes expressats pel personal docent (per exemple disseny experimental, presa, anàlisi i presentació de dades, etc.), les satisfaccions, i també les dificultats a l’hora de fer un treball estricte. L’institut d’investigació obté un ajut sovint imprescindible per dur a terme projectes d’I+D+i. Aquest treball analitza la col·laboració d’alumnes en projectes d’investigació dins del programa forestal de la Fundació CEAM (www.ceam.es). Considera l’origen dels alumnes, les institucions i programes que faciliten la col·laboració, els projectes d’investigació beneficiats, i intenta valorar les millores personals i de currículum obtingudes per l’alumnat col·laborador. |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/44216 |
ISBN: | 978-84-695-8104-9 |
Language: | cat |
Tipe: | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
Publisher version: | http://hdl.handle.net/10045/31305 |
Appears in Collections: | Docencia - Redes ICE - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc. INV - GEB - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc. INV - DRYEX - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2013-XI-Jornadas-Redes-167.pdf | Comunicación | 972,8 kB | Adobe PDF | Open Preview |
2013-XI-Jornadas-Redes-167_poster.pdf | Póster | 55,45 kB | Adobe PDF | Open Preview |
Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.