La participació d’estudiants en projectes d’investigació. Exemples dins l’ecologia i restauració forestal

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/44216
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: La participació d’estudiants en projectes d’investigació. Exemples dins l’ecologia i restauració forestal
Authors: Llovet López, Joan | Valdecantos Dema, Alejandro | Vilagrosa, Alberto | Baeza, M. Jaime | Chirino Miranda, Esteban | Correa Ballester, Begoña
Research Group/s: Gestión de Ecosistemas y de la Biodiversidad (GEB)
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Ecología
Keywords: Pràctiques d’empresa | Col·laboració Universitat-empresa | Disseny curricular | Restauració ecològica-forestal
Knowledge Area: Ecología
Issue Date: 2013
Editors: Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad | Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación
Citation: XI Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria [Recurso electrónico]: Retos de futuro en la enseñanza superior: docencia e investigación para alcanzar la excelencia académica = XI Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària. Reptes de futur en l'ensenyament superior: docència i investigació per a aconseguir l'excel·lència acadèmica / coordinadores, Mª Teresa Tortosa Ybáñez, José Daniel Alvarez Teruel, Neus Pellín Buades. Alicante : Universidad de Alicante, 2013. ISBN 978-84-695-8104-9, pp. 2197-2206
Abstract: Un component, no només un complement, de la docència és la posada en pràctica, en institucions externes a l’àmbit estrictament docent, dels coneixements adquirits. Un exemple són les pràctiques en empreses i altres activitats que incrementen el currículum acadèmic. L’alumne guanya experiència i coneixements que difícilment podria obtenir a l’aula o al laboratori. Així mateix, l’empresa obté col·laboració de persones preparades i sovint interessades. Beneficiaris de la col·laboració d’alumnes son els instituts d’investigació. L’alumne veu a la pràctica la importància de conceptes expressats pel personal docent (per exemple disseny experimental, presa, anàlisi i presentació de dades, etc.), les satisfaccions, i també les dificultats a l’hora de fer un treball estricte. L’institut d’investigació obté un ajut sovint imprescindible per dur a terme projectes d’I+D+i. Aquest treball analitza la col·laboració d’alumnes en projectes d’investigació dins del programa forestal de la Fundació CEAM (www.ceam.es). Considera l’origen dels alumnes, les institucions i programes que faciliten la col·laboració, els projectes d’investigació beneficiats, i intenta valorar les millores personals i de currículum obtingudes per l’alumnat col·laborador.
URI: http://hdl.handle.net/10045/44216
ISBN: 978-84-695-8104-9
Language: cat
Tipe: info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Publisher version: http://hdl.handle.net/10045/31305
Appears in Collections:Docencia - ICE - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - GEB - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thumbnail2013-XI-Jornadas-Redes-167.pdfComunicación972,8 kBAdobe PDFOpen Preview
Thumbnail2013-XI-Jornadas-Redes-167_poster.pdfPóster55,45 kBAdobe PDFOpen Preview


Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.