Fonaments de la Creativitat. Tema 2. Creativitat: concepte i enfocaments d'estudi (curs 2014-2015)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/42785
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Fonaments de la Creativitat. Tema 2. Creativitat: concepte i enfocaments d'estudi (curs 2014-2015)
Autors: Poveda Salvà, Miquel
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Assignatures: Fonaments de la Creativitat | Fundamentos de la Creatividad
Estudis en què s'imparteix: Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
Codi: 22513
Paraules clau: Creativitat | Concepte | Enfocaments
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 27-de novembre-2014
Resum: Tema 2 Creativitat concepte i enfocaments
URI: http://hdl.handle.net/10045/42785
Idioma: cat
Tipus: info:eu-repo/semantics/lecture
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Presentaciones

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailPPT_TEMA_2_CREATIVITAT_CONCEPTE_I_ENFOCAMENTS.pdfAccés restringit3,92 MBAdobe PDFObrir     Sol·licitar una còpia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.