Cap a un model de pràctiques en valencià per a la consecució del C1

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/42033
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: Cap a un model de pràctiques en valencià per a la consecució del C1
Autor/es: Càmara Sempere, Hèctor | Baile López, Eduard
Grupo/s de investigación o GITE: Explanat: Recerques de Llengua i Literatura Catalanes (EXPLANAT) | Literatura Catalana Medieval (LICATMED)
Centro, Departamento o Servicio: Universidad de Alicante. Departamento de Filología Catalana
Palabras clave: Llengua catalana | Valencià | Pràctiques docents | Primària | Infantil
Área/s de conocimiento: Filología Catalana
Fecha de publicación: 2014
Editor: Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad | Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación
Cita bibliográfica: XII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria [Recurso electrónico]: El reconocimiento docente: innovar e investigar con criterios de calidad = XII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària. El reconeixement docent: innovar i investigar amb criteris de qualitat / coordinadores, Mª Teresa Tortosa Ybáñez, José Daniel Alvarez Teruel, Neus Pellín Buades. Alicante : Universidad de Alicante, 2014. ISBN 978-84-697-0709-8, pp. 1461-1475
Resumen: Els estudiants de les diverses especialitats d’Educació necessiten obtenir el certificat de ‘Capacitació Docent en Valencià’ per a poder optar a les places de mestre que oferta la Generalitat Valenciana. Segons l’orde 17/2013, les persones que vulguen aconseguir aquest títol hauran d’acreditar un C1 en valencià. Malgrat que els estudis de valencià són obligatoris en els territoris valencianoparlants al llarg de tot el sistema educatiu, el context sociolingüístic (en què hi ha un un predomini social de l’espanyol), la no obligatorietat en tots els cicles a les comarques castellanoparlants, els fluxos migratoris i la pèrdua de la transmissió generacional compliquen l’assoliment del C1 en valencià a partir de les assignatures de llengua d’ús que els alumnes d’Educació cursen al llarg de l’itinerari per a l’obtenció de la Capacitació. Per aquest motiu, és necessari posar en funcionament activitats adequades als diferents nivells lingüístics que conviuen a les aules amb l’objectiu d’aconseguir una major motivació de l’alumnat i, d’aquesta manera, una major taxa d’èxit. En aquest treball, els autors hi presenten un seguit de tipus de pràctiques que, a partir de l’experiència personal i de l’anàlisi de la situació sociolingüística prèvies, poden ser eficients per a la consecució del C1 en valencià.
URI: http://hdl.handle.net/10045/42033
ISBN: 978-84-697-0709-8
Idioma: cat
Tipo: info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Versión del editor: http://hdl.handle.net/10045/40144
Aparece en las colecciones:INV - EXPLANAT - Comunicacions en Congressos, Conferències, etc.
INV - LICATMED - Ponències i Comunicacions a Congressos, Conferències...
Docencia - ICE - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Thumbnail2014_XII_Jornadas_Redes_107.pdf834,85 kBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.