Sèrie Tipologies Comercials. Comerç Just. Part 7. Canals del Comerç Just

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/41614
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Sèrie Tipologies Comercials. Comerç Just. Part 7. Canals del Comerç Just
Authors: De-Juan-Vigaray, María D. | González Gascón, Elena
Research Group/s: GITE Investigación+Docencia+innovación: plus (Idoi:tec)
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Keywords: Comerç just | Principis del comerç just | Certificacions del comerç just | Institucions del comerç just
Knowledge Area: Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 24-Oct-2014
Abstract: En aquest vídeo veurem quins són els principals processos de comercialització del comerç just. El procés de comercialització implica la reducció d'intermediaris a través d'organitzacions per tal d'aconseguir una major eficiència. El canal inicial es caracteritza per una relació directa entre els productors del "Sud", intermediaris i consumidors. Els intermediaris són entitats i organitzacions no governamentals de desenvolupament (ONGD) que busquen el bé comú i renuncien al lucre. En l'entramat de productors, organitzacions i associacions es desenvolupa el CJ com un sistema obert.
URI: http://vertice.cpd.ua.es/111169 | http://hdl.handle.net/10045/41614
Language: cat
Tipe: video
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Appears in Collections:GITE - I+Do+i+Tec - Presentaciones

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111171.mp47,84 MBVideo MP4Open Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons