Sèrie Tipologies Comercials. Comerç Just. Part 2. Orígens

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/41609
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Sèrie Tipologies Comercials. Comerç Just. Part 2. Orígens
Authors: De-Juan-Vigaray, María D. | González Gascón, Elena
Research Group/s: GITE Investigación+Docencia+innovación: plus (Idoi:tec)
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Keywords: Comerç just | Principis del comerç just | Certificacions del comerç just | Institucions del comerç just
Knowledge Area: Comercialización e Investigación de Mercados
Issue Date: 24-Oct-2014
Abstract: En aquest vídeo veurem quina ha estat l'expansió del Comerç Just des dels seus orígens després de la II Guerra Mundial. Des del primer exemple, el 1946 a Estats Units, quan l'organització Ten Thousand Villages va començar a vendre treballs de costura produïts per dones pobres de Puerto Rico, fins al llançament del seu segell actual, juntament amb la marca FTO (Fair Trade Organizations), el 2002.
URI: http://vertice.cpd.ua.es/111065 | http://hdl.handle.net/10045/41609
Language: cat
Tipe: video
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Appears in Collections:GITE - I+Do+i+Tec - Presentaciones

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111125.mp47,66 MBVideo MP4Open Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons