Sèrie Tipologies Comercials. Comerç Just. Part 1. Principis

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/41608
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: Sèrie Tipologies Comercials. Comerç Just. Part 1. Principis
Autor/es: De-Juan-Vigaray, María D. | González Gascón, Elena
Grupo/s de investigación o GITE: GITE Investigación+Docencia+innovación: plus (Idoi:tec)
Centro, Departamento o Servicio: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Palabras clave: Comerç just | Principis del comerç just | Certificacions del comerç just | Institucions del comerç just
Área/s de conocimiento: Comercialización e Investigación de Mercados
Fecha de publicación: 24-oct-2014
Resumen: En aquest vídeo es defineix què és i quins són els principis del CJ. El CJ és una forma de comerç que contribueix al desenvolupament sostenible ja que ofereix als productors i treballadors marginats una compensació justa pel seu treball, així com condicions laborals dignes i respectuoses amb el medi ambient. La missió de l'Organització Mundial de CJ (WFTO) és millorar les condicions de vida dels productors en desavantatge i per això ha prescrit els 10 principis que es detallen en el vídeo.
URI: http://vertice.cpd.ua.es/111085 | http://hdl.handle.net/10045/41608
Idioma: cat
Tipo: video
Derechos: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Aparece en las colecciones:GITE - I+Do+i+Tec - Presentaciones

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
111145.mp48,76 MBVideo MP4Abrir Vista previa


Este ítem está licenciado bajo Licencia Creative Commons Creative Commons