Proposta 2.0 d’incorporació real de les TIC al currículum

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/37083
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: Proposta 2.0 d’incorporació real de les TIC al currículum
Autor/es: Sáez Cuenca, M. Teresa
Palabras clave: TIC | TAC | Educació | Currículum | Noves tecnologies a l’aula | ICT | LKT | Education | Curriculum | New technologies in the classroom
Área/s de conocimiento: Didáctica y Organización Escolar
Fecha de publicación: 2013
Editor: Universitat d'Alacant. Departament de Filologia Catalana
Cita bibliográfica: Ítaca. Revista de Filologia. 2013, 4: 119-134. doi:10.14198/ITACA2013.4.05
Resumen: Per tal que la incorporació de les TIC a l’ensenyament fóra real, el docent hauria de saber, en primer lloc, què ha d’ensenyar (per tal de poder educar en TIC) i, en segon lloc, com ho ha d’ensenyar (per tal de poder educar amb TIC). Pel que fa al primer punt, és la llei que l’ha d’aclarir i, pel que fa al segon punt, cal que el docent adquirisca/assage noves metodologies. L’article que presentem revisa la legislació vigent sobre la integració de les TIC a les aules de primària i de secundària. Així mateix, presenta els resultats d’una enquesta a professorat i alumnat la finalitat de la qual és esbrinar el grau de coneixement que tenen aquests col·lectius de les TIC i l’ús que en fan. | For the incorporation of ICT in education to be real, the teacher should know, first, what should be taught (in order to educate ICT) and, secondly, how it should be taught (to be able to teach by means of ICT). Regarding the first point, the law should be the one to clarify it and, as regards the second point, the teacher must acquire/assage new methodologies. Likewise, the article presents the results of a survey to teachers and students the purpose of which is to know the degree of knowledge of ICT that these collective have and the use that do.
URI: http://dx.doi.org/10.14198/ITACA2013.4.05 | http://hdl.handle.net/10045/37083
ISSN: 2172-5500
DOI: 10.14198/ITACA2013.4.05
Idioma: cat
Tipo: info:eu-repo/semantics/article
Revisión científica: si
Aparece en las colecciones:Ítaca. Revista de Filologia - 2013, Núm. 4

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
ThumbnailItaca_04_05.pdf209,21 kBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.