Mecanismos de adaptación e individualización del mensaje publicitario en lengua inglesa

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/3333
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Mecanismos de adaptación e individualización del mensaje publicitario en lengua inglesa
Autors: Campos-Pardillos, Miguel Ángel
Director de la investigació: Alcaraz Varó, Enrique
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesa
Paraules clau: Mensaje publicitario | Publicidad | Individualización | Lengua inglesa
Àrees de coneixement: Filología Inglesa
Data de creació: 1994
Data de publicació: 1994
Data de lectura: 14-de març-1994
URI: http://hdl.handle.net/10045/3333
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Apareix a la col·lecció: Tesis doctorals

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailCampos-Pardillos-Miguel-Angel.pdf17,18 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons