Busca


Filtres actuals:
Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-9 de 9.
  • Anterior pàgina
  • 1
  • Següent pàgina
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso restringido2014_Ruiz_etal_TF&SC_final.pdf.jpgd’octubre-2014Competitive diffusion of new prescription drugs: The role of pharmaceutical marketing investmentRuiz-Conde, Enar; Wieringa, Jaap E.; Leeflang, Peter S.H.
Acceso abierto2011_Ruiz_etal_RevistaESIC.pdf.jpgde març-2011Evaluación de las comunicaciones de un congreso de marketing y su posterior publicaciónRuiz-Conde, Enar; Parreño-Selva, Josefa; Calderón-Martínez, Aurora; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abiertoComunicar-40-Calderón-Ruiz-193-201.pdf.jpg1-de març-2013Participación y visibilidad web de los repositorios digitales universitarios en el contexto europeoCalderón-Martínez, Aurora; Ruiz-Conde, Enar
Acceso restringido2015_Calderon_Ruiz_Scientometrics_final.pdf.jpgde setembre-2015Leading emerging markets: capturing and diffusing scientific knowledge through research-oriented repositoriesCalderón-Martínez, Aurora; Ruiz-Conde, Enar
Acceso restringido2014_Ruiz_Calderon_Scientometrics_final.pdf.jpgde febrer-2014University institutional repositories: competitive environment and their role as communication media of scientific knowledgeRuiz-Conde, Enar; Calderón-Martínez, Aurora
Acceso restringido2014_Parreno_etal_EJM_final.pdf.jpg2014Price promotions effects of virtue and vice productsParreño-Selva, Josefa; Mas-Ruiz, Francisco; Ruiz-Conde, Enar
Acceso abierto2017_Parreno-Selva_etal_IFAMR.pdf.jpg27-de setembre-2017The effects of price promotion on relative virtue and vice food productsParreño-Selva, Josefa; Mas-Ruiz, Francisco; Ruiz-Conde, Enar
Acceso restringido2018_Mas-Ruiz_etal_IntBusinessRev_final.pdf.jpgde desembre-2018Strategic group influence on entry mode choices in foreign marketsMas-Ruiz, Francisco; Ruiz-Conde, Enar; Calderón-Martínez, Aurora
Acceso abiertoRuiz-Conde_etal_2021_Foods.pdf.jpg22-de juliol-2021Consumption Threshold at Which Virtue Products Become Vice Products: The Case of BeerRuiz-Conde, Enar; Mas-Ruiz, Francisco; Parreño-Selva, Josefa