Deontología de la Publicidad y de las Relaciones Públicas. Tema 5. Publicidad atentatoria 1 (curso 2012-2013)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/27035
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Deontología de la Publicidad y de las Relaciones Públicas. Tema 5. Publicidad atentatoria 1 (curso 2012-2013)
Autors: Martín-Llaguno, Marta
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Assignatures: Deontología de la Publicidad y de las Relaciones Públicas
Estudis en què s'imparteix: Grado en Publicidad y Relaciones Públicas | Licenciatura en Publicidad y Relaciones Públicas
Codi: 22526 | 10050
Paraules clau: Deontología | Publicidad
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 27-de febrer-2013
URI: http://hdl.handle.net/10045/27035
Idioma: spa
Tipus: learningObject
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Presentaciones

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnailtema5.pdf104,36 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons