Pràctica 2: Anàlisi comparativa dels sistemes educatius japonès i espanyol

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/24827
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Pràctica 2: Anàlisi comparativa dels sistemes educatius japonès i espanyol
Authors: Gomis Selva, Nieves | Delgado, Beatriz | Jover Mira, Irene | Sánchez Colodrero, Vicente | González García, María | León Antón, María José
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Psicología Evolutiva y Didáctica
Subject: Psicología Evolutiva de 3 a 6 años
Studies: Grado en Maestro en Educación Infantil
Code: 17108
Keywords: Psicologia evolutiva | Sistema educatiu japonès | Sistema educatiu espanyol
Knowledge Area: Psicología Evolutiva y de la Educación
Date Created: 2012
Issue Date: 2012
Editors: Universitat d'Alacant. Servei de Promoció del Valencià
Citation: GOMIS SELVA, Nieves, et al. "Pràctica 2: Anàlisi comparativa dels sistemes educatius japonès i espanyol". En: Psicologia evolutiva 3-6: de la teoría a la pràctica / Nieves Gomis Selva [et al.]. Alacant : Universitat d'Alacant, Servei de Promoció del Valencià, 2012. (Materials de support a la docència en valencià ; 137). ISBN 978-84-9717-223-3, pp. 21-26
Abstract: El currículum del segon cicle d’educació infantil a la Comunitat Valenciana queda regulat en el Decret 38/2008, que arrepleguen els diversos continguts i les diferents dimensions que cal treballar, com també el sistema d’avaluació més propici per a aquesta etapa evolutiva. El currículum es basa en els principis maduratius, així com en els aspectes que, com a societat, considerem fonamentals per al desenvolupament integral dels xiquets. No obstant això, aquests valors socials no sempre coincideixen entre cultures o països, la qual cosa pot fer variar sensiblement el currículum final. En aquesta pràctica s’analitzaran les similituds i les diferències que hi ha entre els valors i els procediments del nostre sistema educatiu i el sistema educatiu japonès. A través d’aquesta anàlisi, l’alumne podrà reflexionar sobre els diferents aspectes dels sistemes educatius, posar-los en qüestió i valorar críticament els punts forts i dèbils de cadascun.
URI: http://hdl.handle.net/10045/24827
ISBN: 978-84-9717-223-3
Language: cat
Tipe: info:eu-repo/semantics/bookPart
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0
Appears in Collections:Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Ejercicios / Prácticas / Exámenes

Files in This Item:


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons