Renovació didàctica necessària a la universitat: la física, per exemple

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/23595
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: Renovació didàctica necessària a la universitat: la física, per exemple
Autor/es: Gras Martí, Albert | Guisasola Aranzábal, Jenaro | Becerra Labra, Carlos | Cano Villalba, Marisa | Arànegas Gómez, Raquel G. | Martínez-Torregrosa, Joaquín
Grupo/s de investigación o GITE: Didáctica de las Ciencias y la Tecnología
Centro, Departamento o Servicio: Universidad de Alicante. Departamento de Didáctica General y Didácticas Específicas
Palabras clave: Renovació didàctica | Universitats | Didàctica de les ciències | Física
Área/s de conocimiento: Didáctica de las Ciencias Experimentales
Fecha de publicación: 2002
Editor: Institut d'Estudis Catalans | Societat Catalana de Física
Cita bibliográfica: GRAS-MARTÍ, A., et al. “Renovació didàctica necessària a la universitat: la física, per exemple”. Revista de Física. Núm. 23 (2n semestre 2002). ISSN 1131-5326, pp. 22-26
Resumen: Potser està arribant el temps en el qual la renovació didàctica a les universitats no tindrà més remei que produir-se a escala apreciable. Afortunadament, la recerca en l’àrea de coneixement anomenada Didàctica de les Ciències està en la seua maduresa. Discutirem alguns factors que poden conduir inexorablement a aquesta renovació de mètodes i de materials docents; mostrarem exemples on ja s’estan produint algunes actuacions, i descriurem breument casos concrets de renovació en l’aula.
URI: http://hdl.handle.net/10045/23595
ISSN: 1131-5326
Idioma: cat
Tipo: info:eu-repo/semantics/article
Derechos: Licencia Creative Commons Reconocimiento 3.0
Revisión científica: si
Aparece en las colecciones:INV - CyT-EPROBLEM - Artículos de Revistas

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Thumbnail2002_JMT_Revista_fisica.pdfVersió dels autors32,1 kBAdobe PDFAbrir Vista previa


Este ítem está licenciado bajo Licencia Creative Commons Creative Commons