Fundamentos de Marketing. Tema 2: El proceso de planificación comercial

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/20593
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Fundamentos de Marketing. Tema 2: El proceso de planificación comercial
Autors: De-Juan-Vigaray, María D.
Grups d'investigació o GITE: Tecnologías y Diseño de Contenidos Digitales para la Enseñanza + Aprendizaje en B-Learning | Grupo de Mejora Docente en Economía de la Empresa
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Assignatures: Fundamentos de Marketing
Estudis en què s'imparteix: Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
Codi: 22505
Paraules clau: Planificación comercial | Dirección de marketing | Macroentorno | Microentorno | DAFO | Puntos fuertes | Puntos débiles | Amenazas | Oportunidades | Entorno legal | Entorno tecnológico | Entorno social | Entorno natural | Entorno legal | Entorno político | Clientes | Proveedores
Àrees de coneixement: Comercialización e Investigación de Mercados
Data de publicació: 8-de febrer-2012
Resum: T2. El proceso de planificación comercial.
URI: http://hdl.handle.net/10045/20593
Idioma: spa
Tipus: learningObject
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Manuales / Temas
GITE - MEDOEE - Manuales / Temas
GITE - TYCEA-BLE - Manuales / Temas
GITE - I+Do+i+Tec - Manuales / Temas

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailTema2_marketing_STUD.pdf1,79 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons