Distribució Comercial: Capítol 9. Aspectes ètics i legals del comerç detallista

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/19145
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Distribució Comercial: Capítol 9. Aspectes ètics i legals del comerç detallista
Autors: De-Juan-Vigaray, María D.
Grups d'investigació o GITE: Tecnologías y Diseño de Contenidos Digitales para la Enseñanza + Aprendizaje en B-Learning | Grupo de Mejora Docente en Economía de la Empresa
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Assignatures: Distribución Comercial
Estudis en què s'imparteix: Diplomatura en Ciencias Empresariales | Licenciatura en Economía | Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas
Codi: 7217 | 9132
Paraules clau: Distribució comercial | Màrqueting | Merchandising | Grans superfícies | Canal | Formats comercials | Fabricants | Majorista | Detalliste | Servei | Client | Logística | Localització | Aspectes étics | Aspectes legals | Comerç
Àrees de coneixement: Comercialización e Investigación de Mercados
Data de publicació: 25-d’octubre-2011
Resum: La tercera part, Retailing. Aspectes étics i legals del comerç al detall: en l'anàlisi de la situació, a més de conèixer el consumidor, és necessari tenir en compte els aspectes ètics i legals que puguen afectar l'empresa.
URI: http://hdl.handle.net/10045/19145
Idioma: cat
Tipus: info:eu-repo/semantics/lecture
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Presentaciones
GITE - TYCEA-BLE - Presentaciones
GITE - MEDOEE - Presentaciones
GITE - I+Do+i+Tec - Presentaciones

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail09_distrib_comerc_dejuan.pdf405,25 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons