Cercar "Investigació" per Autor Veas, Alejandro

Saltar a un punt de l'índex:
Mostrant resultats 1 a 20 de 49  següent >
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abiertoRendon-Morales_etal_2024_Retos.pdf.jpg20-d’octubre-2023El autoconcepto físico de los estudiantes universitarios en el EcuadorRendón Morales, Pablo Anthony; Veas, Alejandro; Navas, Leandro
Acceso abiertoVeas_Navas_2023_AnuPsicol.pdf.jpg4-d’agost-2023Development and psychometric properties of the Student Evaluation of Dissertation Tutoring Scale (SEIDTUS) in higher educationVeas, Alejandro; Navas, Leandro
Acceso abiertoCervin_etal_2022_JAffectiveDisorders.pdf.jpg10-de maig-2022A multi-group confirmatory factor analysis of the revised children's anxiety and depression scale (RCADS) in Spain, Chile and SwedenCervin, Matti; Veas, Alejandro; Piqueras Rodríguez, José Antonio, et al
Acceso abiertoMader_etal_2021_FrontPsychol.pdf.jpg3-de novembre-2021How Mentors Think About the Attainability of Mentoring Goals: The Impact of Mentoring Type and Mentoring Context on the Anticipated Regulatory Network and Regulatory Resources of Potential Mentors for School Mentoring ProgramsMader, Matthias; Stoeger, Heidrun; Veas, Alejandro, et al
Acceso abiertoAndreo-Martinez_etal_2021_JAutismDevDisord_posprint.pdf.jpg5-de maig-2021A Meta-analysis of Gut Microbiota in Children with AutismAndreo-Martínez, Pedro; Rubio-Aparicio, María; Sánchez-Meca, Julio, et al
Acceso abiertoSandoval_etal_2021_PsycholTestAssessModel.pdf.jpg2021Promoting Equality in Higher Education: Development and Internal Validity of a Selection Test for Science University Degrees in EcuadorSandoval, Ivan; Gilar-Corbi, Raquel; Veas, Alejandro, et al
Acceso abiertoSanchez_etal_2021_PsycholTestAssessModel.pdf.jpg2021Psychometric perspectives in Educational and Learning Capitals: Development and validation of a scale on student evaluation of teaching in Higher EducationSánchez, Tarquino; Veas, Alejandro; Gilar-Corbi, Raquel, et al
Acceso abiertoBarreno_etal_2020_FrontPsychol.pdf.jpg30-de novembre-2020Psychometric Properties of the Spanish Version of the Goal Orientation Scales in Ecuadorian Undergraduate StudentsBarreno, Segundo Napoleón; Veas, Alejandro; Navas, Leandro, et al
Acceso restringidoMartinez-Gonzalez_etal_2022_CurrPsychol_final.pdf.jpg18-de juliol-202030-item version of the revised child anxiety and depression scale in Chilean adolescents: psychometric propertiesMartínez-González, Agustín Ernesto; Veas, Alejandro; Piqueras Rodríguez, José Antonio
Acceso abierto2020_Veas_etal_FrontPsychol.pdf.jpg4-de febrer-2020University Entrance Examinations in Spain: Using the Construct Comparability Approach to Analyze Standards QualityVeas, Alejandro; Navas, Leandro; Pozo-Rico, Teresa, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2019-20_101.pdf.jpg2020Desarrollo y análisis psicométrico preliminar de una escala de evaluación docente en el Trabajo Fin de Grado y Trabajo Fin de MásterVeas, Alejandro; Miñano, Pablo; López Alacid, Mari Paz, et al
Acceso abierto2020_Veas_etal_RevEducacion_eng.pdf.jpg2020A Comparative Analysis of University Entrance Examinations Using the Construct Comparability ApproachVeas, Alejandro; Benítez, Isabel; Navas, Leandro, et al
Acceso abierto2019_Gilar-Corbi_etal_FrontPsychol.pdf.jpg22-d’octubre-2019Differences in Personal, Familial, Social, and School Factors Between Underachieving and Non-underachieving Gifted Secondary StudentsGilar-Corbi, Raquel; Veas, Alejandro; Miñano, Pablo, et al
Acceso restringido2019_Gilar-Corbi_etal_ContempEduPsychology_final.pdf.jpgd’octubre-2019Testing for invariance in a structural model of academic achievement across underachieving and non-underachieving studentsGilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo; Veas, Alejandro, et al
Acceso restringidoMartinez-Gonzalez_Veas_2019_IntJDevelopDisabilities_final.pdf.jpg27-d’agost-2019Identification of emotions and physiological response in individuals with moderate intellectual disabilityMartínez-González, Agustín Ernesto; Veas, Alejandro
Acceso restringido2019_Veas_etal_RevPiscodidactica_final.pdf.jpgde gener-2019Actitudes en la adolescencia inicial y rendimiento académico: el rol mediacional del autoconcepto académicoVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo, et al
Acceso restringido2019_Veas_etal_RevPiscodidacticaEngEd_final.pdf.jpgde gener-2019Early Adolescents’ Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-conceptVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2018-19-129.pdf.jpg2019Promoción del aprendizaje en Inteligencia emocional como competencia transversal en estudiantes de Magisterio a través de un contexto e-learning enriquecidoPozo-Rico, Teresa; Gilar-Corbi, Raquel; Sánchez Sánchez, Bárbara, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2018-19-043.pdf.jpg2019La mejora de la autorregulación de los procesos cognitivos: la atención ejecutiva como estrategia metodológica que optimiza el rendimiento en los diferentes aprendizajes en el ámbito universitarioGonzález Gómez, Carlota; Veas, Alejandro; Fernández-Carrasco, Francisco, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2018-19-067.pdf.jpg2019La evaluación del docente y auto-evaluación del alumnado: análisis de herramientas clave para la mejora del proceso de enseñanza-aprendizaje en el Trabajo Fin de MásterVeas, Alejandro; Miñano, Pablo; López Alacid, Mari Paz, et al