Ir al contenido principal
Buscar
Menú de navegación
Idiomas
Valencià
Español
English
Inicio
Contacto
Ayuda
Registrarse para:
Mi RUA
Recibir actualizaciones por correo
Editar perfil
Buscar
Avanzada
Docencia
Institucional
Investigación
Revistas y Congresos
RUA
Buscar "Investigación" por Autor Veas, Alejandro
Ir a un punto en el índice:
(Elija el año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elija el mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O teclee un año:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envio
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados/Página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registro:
Todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 20 de 49
siguiente >
Items
Acceso
Vista previa
Fecha de publicación
Título
Autor/es
20-oct-2023
El autoconcepto físico de los estudiantes universitarios en el Ecuador
Rendón Morales, Pablo Anthony
;
Veas, Alejandro
;
Navas, Leandro
4-ago-2023
Development and psychometric properties of the Student Evaluation of Dissertation Tutoring Scale (SEIDTUS) in higher education
Veas, Alejandro
;
Navas, Leandro
10-may-2022
A multi-group confirmatory factor analysis of the revised children's anxiety and depression scale (RCADS) in Spain, Chile and Sweden
Cervin, Matti
;
Veas, Alejandro
;
Piqueras Rodríguez, José Antonio
, et al
3-nov-2021
How Mentors Think About the Attainability of Mentoring Goals: The Impact of Mentoring Type and Mentoring Context on the Anticipated Regulatory Network and Regulatory Resources of Potential Mentors for School Mentoring Programs
Mader, Matthias
;
Stoeger, Heidrun
;
Veas, Alejandro
, et al
5-may-2021
A Meta-analysis of Gut Microbiota in Children with Autism
Andreo-Martínez, Pedro
;
Rubio-Aparicio, María
;
Sánchez-Meca, Julio
, et al
2021
Promoting Equality in Higher Education: Development and Internal Validity of a Selection Test for Science University Degrees in Ecuador
Sandoval, Ivan
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
, et al
2021
Psychometric perspectives in Educational and Learning Capitals: Development and validation of a scale on student evaluation of teaching in Higher Education
Sánchez, Tarquino
;
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
30-nov-2020
Psychometric Properties of the Spanish Version of the Goal Orientation Scales in Ecuadorian Undergraduate Students
Barreno, Segundo Napoleón
;
Veas, Alejandro
;
Navas, Leandro
, et al
18-jul-2020
30-item version of the revised child anxiety and depression scale in Chilean adolescents: psychometric properties
Martínez-González, Agustín Ernesto
;
Veas, Alejandro
;
Piqueras Rodríguez, José Antonio
4-feb-2020
University Entrance Examinations in Spain: Using the Construct Comparability Approach to Analyze Standards Quality
Veas, Alejandro
;
Navas, Leandro
;
Pozo-Rico, Teresa
, et al
2020
Desarrollo y análisis psicométrico preliminar de una escala de evaluación docente en el Trabajo Fin de Grado y Trabajo Fin de Máster
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
;
López Alacid, Mari Paz
, et al
2020
A Comparative Analysis of University Entrance Examinations Using the Construct Comparability Approach
Veas, Alejandro
;
Benítez, Isabel
;
Navas, Leandro
, et al
22-oct-2019
Differences in Personal, Familial, Social, and School Factors Between Underachieving and Non-underachieving Gifted Secondary Students
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
, et al
oct-2019
Testing for invariance in a structural model of academic achievement across underachieving and non-underachieving students
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
;
Veas, Alejandro
, et al
27-ago-2019
Identification of emotions and physiological response in individuals with moderate intellectual disability
Martínez-González, Agustín Ernesto
;
Veas, Alejandro
ene-2019
Actitudes en la adolescencia inicial y rendimiento académico: el rol mediacional del autoconcepto académico
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
, et al
ene-2019
Early Adolescents’ Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-concept
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
, et al
2019
Promoción del aprendizaje en Inteligencia emocional como competencia transversal en estudiantes de Magisterio a través de un contexto e-learning enriquecido
Pozo-Rico, Teresa
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Sánchez Sánchez, Bárbara
, et al
2019
La mejora de la autorregulación de los procesos cognitivos: la atención ejecutiva como estrategia metodológica que optimiza el rendimiento en los diferentes aprendizajes en el ámbito universitario
González Gómez, Carlota
;
Veas, Alejandro
;
Fernández-Carrasco, Francisco
, et al
2019
La evaluación del docente y auto-evaluación del alumnado: análisis de herramientas clave para la mejora del proceso de enseñanza-aprendizaje en el Trabajo Fin de Máster
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
;
López Alacid, Mari Paz
, et al