Ir al contenido principal
Buscar
Menú de navegación
Idiomas
Valencià
Español
English
Inicio
Contacto
Ayuda
Registrarse para:
Mi RUA
Recibir actualizaciones por correo
Editar perfil
Buscar
Avanzada
Docencia
Institucional
Investigación
Revistas y Congresos
RUA
Buscar "Investigación" por Autor Lorenzo-Lledó, Alejandro
Ir a un punto en el índice:
(Elija el año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elija el mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O teclee un año:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envio
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados/Página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registro:
Todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 20 de 84
siguiente >
Items
Acceso
Vista previa
Fecha de publicación
Título
Autor/es
13-feb-2024
Analysis of the Application of the Bee-Bot Robot for the Development of Social Reciprocity Skills in Students with Autism Spectrum Disorder
Pérez-Vázquez, Elena
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
, et al
8-ene-2024
Motor skills and Neuromotricity. Theoretical-practical justification through the BAPNE method
Andreu, Eliseo
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
4-ene-2024
Application of Robotics in Autistic Students: A Pilot Study on Attention in Communication and Social Interaction
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Gilabert-Cerdá, Alba
4-ene-2024
The use of artificial intelligence for detecting the duration of autistic students' emotions in social interaction with the NAO robot: a case study
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
11-dic-2023
Creation of social interaction environments with robot for autistic children: analysis of assessment instruments and type of activities
Lorenzo, Gonzalo
;
López-Núñez, Juan Antonio
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
, et al
7-sep-2023
Application of gamification in Early Childhood Education and Primary Education: thematic analysis
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Pérez-Vázquez, Elena
;
Andreu, Eliseo
, et al
8-jul-2023
Inclusive education at university: a scientific mapping analysis
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
21-jun-2023
El mapeado científico sobre el Trastorno del Espectro Autista en la educación a través del análisis intelectual, social y conceptual
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
31-ene-2023
Creación de un entorno de realidad virtual inmersiva para la comunicación e interacción social: estudio piloto en alumnado con trastorno del espectro autista
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
12-ene-2023
Designing virtual reality tools for students with Autism Spectrum Disorder: A systematic review
Lorenzo, Gonzalo
;
Newbutt, Nigel
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
2023
Aplicación de la robótica como recurso inclusivo de participación para el alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo: utilidad percibida
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
1-jul-2022
Tendencias globales en el uso de la realidad aumentada en la educación: estructura intelectual, social y conceptual
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
6-jun-2022
The application of augmented reality in the learning of autistic students: a systematic and thematic review in 1996–2020
Lorenzo, Gonzalo
;
Gilabert-Cerdá, Alba
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
, et al
15-ene-2022
Analysis of Trends in the Application of Augmented Reality in Students with ASD: InTellectual, Social and Conceptual Structure of Scientific Production Through WOS and Scopus
Lorenzo, Gonzalo
;
Gilabert-Cerdá, Alba
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
8-ene-2022
Outside Training of Spanish University Students of Education for the Didactic Application of Cinema: Formal, Non-Formal, and Informal Perspectives
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo, Gonzalo
, et al
5-ene-2022
The use of augmented reality to improve the development of activities of daily living in students with ASD
Lorenzo, Gonzalo
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Gilabert-Cerdá, Alba
, et al
2022
Aplicación de la Realidad Aumentada en la formación inicial docente: percepciones del alumnado sobre el uso para la atención del Trastorno del Espectro Autista
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
2022
La educación inclusiva desde el Diseño Universal para el Aprendizaje (DUA): análisis del ámbito universitario
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo, Gonzalo
, et al
2022
Aplicación de la Realidad Aumentada para la atención del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: innovación formativa en el Grado de Maestro
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
22-oct-2021
The Pedagogical Model of Hybrid Teaching: Difficulties of University Students in the Context of COVID-19
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Gilabert-Cerdá, Alba
, et al