Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Cercar "Investigació" per Autor Lorenzo, Gonzalo
Saltar a un punt de l'índex:
(Escollir any)
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Escollir mes)
de gener
de febrer
de març
d’abril
de maig
de juny
de juliol
d’agost
de setembre
d’octubre
de novembre
de desembre
O introdueix un any:
Ordenar per:
Títol
Data de publicació
Data de enviament
En ordre:
Ascendent
Descendent
Resultats/Pàgina
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autors/Registre:
Tots
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrant resultats 1 a 20 de 135
següent >
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
12-de febrer-2025
The use of co-words to analyse the conceptual structure of the application of VR and AR in autistic students
Lorenzo, Gonzalo
;
Dechsling, Anders
;
Nordahl-Hansen, Anders
9-de desembre-2024
La aplicación de la robótica para la mejora de los comportamientos de atención conjunta en el alumnado autista
Lorenzo, Gonzalo
de desembre-2024
La aplicación de la robótica y la realidad virtual para la mejora de la comunicación expresiva: un estudio exploratorio
Lorenzo, Gonzalo
;
Andreu-Cabrera, Eliseo
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
17-de juny-2024
Enhancing Accessibility in Academic Buildings: A Discrete Event Simulation Approach for Robotic Assistance
Gadzhimusieva, Diana
;
Gorelova, Anastasiia
;
Meliá, Santiago
, et al
30-de maig-2024
Análisis mediante inteligencia artificial de las emociones del alumnado autista en la interacción social con el robot NAO
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Rodríguez Quevedo, Ángel
22-d’abril-2024
Utilidad percibida de la robótica en el currículum de Educación Primaria para el alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
13-de febrer-2024
Analysis of the Application of the Bee-Bot Robot for the Development of Social Reciprocity Skills in Students with Autism Spectrum Disorder
Pérez-Vázquez, Elena
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
, et al
4-de gener-2024
Application of Robotics in Autistic Students: A Pilot Study on Attention in Communication and Social Interaction
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Gilabert-Cerdá, Alba
4-de gener-2024
The use of artificial intelligence for detecting the duration of autistic students' emotions in social interaction with the NAO robot: a case study
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
2024
El robot True True como recurso didáctico inclusivo para el alumnado con altas capacidades desde la perspectiva del Diseño Universal para el Aprendizaje
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
2024
Neuromotricity in hospital schools. A proposal based on the BAPNE method
Andreu-Cabrera, Eliseo
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
, et al
11-de desembre-2023
Creation of social interaction environments with robot for autistic children: analysis of assessment instruments and type of activities
Lorenzo, Gonzalo
;
López-Núñez, Juan Antonio
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
, et al
7-de setembre-2023
Application of gamification in Early Childhood Education and Primary Education: thematic analysis
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Pérez-Vázquez, Elena
;
Andreu-Cabrera, Eliseo
, et al
8-de juliol-2023
Inclusive education at university: a scientific mapping analysis
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
21-de juny-2023
El mapeado científico sobre el Trastorno del Espectro Autista en la educación a través del análisis intelectual, social y conceptual
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
31-de gener-2023
Creación de un entorno de realidad virtual inmersiva para la comunicación e interacción social: estudio piloto en alumnado con trastorno del espectro autista
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
12-de gener-2023
Designing virtual reality tools for students with Autism Spectrum Disorder: A systematic review
Lorenzo, Gonzalo
;
Newbutt, Nigel
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
2023
Aplicación de la robótica como recurso inclusivo de participación para el alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo: utilidad percibida
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
1-de juliol-2022
Tendencias globales en el uso de la realidad aumentada en la educación: estructura intelectual, social y conceptual
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
6-de juny-2022
The application of augmented reality in the learning of autistic students: a systematic and thematic review in 1996–2020
Lorenzo, Gonzalo
;
Gilabert-Cerdá, Alba
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
, et al