Cercar "Investigació" per Autor Cachero, Cristina

Saltar a un punt de l'índex:
Mostrant resultats 1 a 20 de 43  següent >
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abiertoCachero_etal_2023_JCleanProduct.pdf.jpg11-de novembre-2023Perception of the Sustainable Development Goals among university students: A multidisciplinary perspectiveCachero, Cristina; Grao-Gil, Olga; Pérez-delHoyo, Raquel, et al
Acceso abiertoHochstetter-Diez_etal_2023_ApplSci.pdf.jpg19-de juliol-2023AIM Triad: A Prioritization Strategy for Public Institutions to Improve Information Security MaturityHochstetter Diez, Jorge Alberto; Diéguez Rebolledo, Mauricio; Fenner-López, Julio, et al
Acceso abiertoMelia_etal_2023_IEEE-Access.pdf.jpg7-de juliol-2023The effect of developers’ General Intelligence on the Understandability of Domain Models: an Empirical StudyMeliá, Santiago; Reyes, Raymari; Cachero, Cristina
Acceso abiertoDieguez_etal_2023_ApplSci.pdf.jpg13-de gener-2023MASISCo—Methodological Approach for the Selection of Information Security ControlsDiéguez Rebolledo, Mauricio; Cares Gallardo, Carlos; Cachero, Cristina, et al
Acceso abiertoJENUI_2023_058.pdf.jpg2023Influence of personality on peer assessment evaluation perceptions using Machine Learning techniquesCachero, Cristina; Rico-Juan, Juan Ramón; Macià, Hermenegilda
Acceso abiertoCachero_etal_2023_ExpertSystAppl.pdf.jpg29-d’octubre-2022Influence of personality and modality on peer assessment evaluation perceptions using Machine Learning techniquesCachero, Cristina; Rico-Juan, Juan Ramón; Macià, Hermenegilda
Acceso abiertoCachero_etal_2022_FrontComputSci.pdf.jpg27-de setembre-2022Editorial: Exploring the technological needs of older adults: Advances in design, functionality, user experience, and age-related cognitive and sensory aids to facilitate adoptionCachero, Cristina; Chaparro, Alex; Wood, Joanne M.
Acceso abiertoMemories-Xarxes-ICE-2021-22_028.pdf.jpg2022Los objetivos de desarrollo sostenible (ODS): investigación transdisciplinar sobre su percepción por parte del alumnado de la Universidad de AlicanteGrao-Gil, Olga; Cachero, Cristina; Serrano-Estrada, Leticia, et al
Acceso abiertoJENUI_2022_056.pdf.jpg2022Influence of individual versus collaborative peer assessment on score accuracy and learning outcomes in higher education: an empirical studyRico-Juan, Juan Ramón; Cachero, Cristina; Macià, Hermenegilda
Acceso abiertoRico-Juan_etal_2022_AssessEvaluatHighEdu_final.pdf.jpg15-d’agost-2021Influence of individual versus collaborative peer assessment on score accuracy and learning outcomes in higher education: an empirical studyRico-Juan, Juan Ramón; Cachero, Cristina; Macià, Hermenegilda
Acceso abiertoMelia_etal_2021_IntJEnvironResPublicHealth.pdf.jpg11-de juny-2021MoSIoT: Modeling and Simulating IoT Healthcare-Monitoring Systems for People with DisabilitiesMeliá, Santiago; Nasabeh, Shahabadin; Luján-Mora, Sergio, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_43.pdf.jpg2021Impacto del factor humano en el éxito de actividades de evaluación entre igualesCachero, Cristina; Rico-Juan, Juan Ramón; Macià, Hermenegilda, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_172.pdf.jpg2021Identificación de sesgos y desinformación sobre la Inteligencia Artificial en el alumnado de Educación SuperiorTomás, David; Cachero, Cristina; Pujol, Francisco A., et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_82.pdf.jpg2021RED IDOi (2020/21): Investigación+Docencia+Innovación Análisis de la adopción de la Docencia Dual con perspectiva multidisciplinarDe-Juan-Vigaray, María D.; González Gascón, Elena; Lorenzo Álvarez, Carolina, et al
Acceso abiertoCachero_etal_2020_IEEEAccess.pdf.jpg13-d’abril-2020Impact of Programming Exposure on the Development of Computational Thinking Capabilities: An Empirical StudyCachero, Cristina; Barra Hernández, Pilar; Meliá, Santiago, et al
Acceso abiertoJENUI_2020_028.pdf.jpg2020Influencia de la evaluación entre pares consensuada en la precisión de las autoevaluacionesRico-Juan, Juan Ramón; Cachero, Cristina; Macià, Hermenegilda
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2019-20_117.pdf.jpg2020RED IDOi (2019/20): Investigación+Docencia+Innovación. Proyecto Reciclaje (IV): ABA y ApS para el aprendizaje de herramientas de comunicación en Redes Sociales, Marketing social y Street MarketingDe-Juan-Vigaray, María D.; González Gascón, Elena; Lorenzo Álvarez, Carolina, et al
Acceso abiertoJENUI_2019_012.pdf.jpg2019Evaluación de las habilidades en programación de los estudiantes del grado en Ingeniería Informática de la Universidad de Alicante: un estudio empíricoPérez-Ortiz, Juan Antonio; Tomás, David; Cachero, Cristina, et al
Acceso restringidoToala_etal_2019_JWebEng_final.pdf.jpg2019Evaluating the Effect of Developers’ Personality and Productivity on their Intention to Use Model-Driven Web Engineering Techniques: An Exploratory Observational StudyToala Sánchez, Glenda; Cachero, Cristina; Meliá, Santiago
Acceso restringido2019_Barra_etal_TourEcon_final.pdf.jpg2019Economic impact of language tourism on mature sun and sand destinations: The case of Alicante (Spain)Barra Hernández, Pilar; Marco-Lajara, Bartolomé; Cachero, Cristina