Go to main content
Go
Navigation menu
Language
Valencià
Español
English
Home
Contact
Help
Sign on to:
My RUA
Receive email updates
Edit Profile
Go
Advanced
Teaching
Institutional
Research
Journals and Proceedings
RUA
Browsing "Research" by Author Lorenzo, Gonzalo
Jump to a point in the index:
(Choose year)
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Choose month)
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
Or type in a year:
Sort by:
Title
Issue Date
Submit Date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 21 to 40 of 135
< previous
next >
Items
Access
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
30-Jan-2022
Análisis de la producción científica en el uso de la realidad virtual en la educación a partir de la estructura conceptual, social e intelectual
Lorenzo, Gonzalo
15-Jan-2022
Analysis of Trends in the Application of Augmented Reality in Students with ASD: InTellectual, Social and Conceptual Structure of Scientific Production Through WOS and Scopus
Lorenzo, Gonzalo
;
Gilabert-Cerdá, Alba
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
8-Jan-2022
Outside Training of Spanish University Students of Education for the Didactic Application of Cinema: Formal, Non-Formal, and Informal Perspectives
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo, Gonzalo
, et al
5-Jan-2022
The use of augmented reality to improve the development of activities of daily living in students with ASD
Lorenzo, Gonzalo
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Gilabert-Cerdá, Alba
, et al
2022
Aplicación de la Realidad Aumentada en la formación inicial docente: percepciones del alumnado sobre el uso para la atención del Trastorno del Espectro Autista
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
2022
La educación inclusiva desde el Diseño Universal para el Aprendizaje (DUA): análisis del ámbito universitario
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo, Gonzalo
, et al
2022
Aplicación de la Realidad Aumentada para la atención del alumnado con Trastorno del Espectro Autista: innovación formativa en el Grado de Maestro
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
22-Oct-2021
The Pedagogical Model of Hybrid Teaching: Difficulties of University Students in the Context of COVID-19
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Gilabert-Cerdá, Alba
, et al
8-Sep-2021
Global trends in the application of virtual reality for people with autism spectrum disorders: conceptual, intellectual and the social structure of scientific production
Lorenzo, Gonzalo
;
Newbutt, Nigel
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
27-Jun-2021
El uso de las competencias docentes durante el periodo 1990-2019 desde el punto de vista de un metaanálisis bibliométrico
Lorenzo, Gonzalo
;
Orellana-Lepe, Gladys Andrea
;
Lledó Carreres, Asunción
14-May-2021
Dibujo virtual como intervención previa educativa en el trastorno del espectro autista: un estudio de caso
Fernández-Herrero, Jorge
;
Lorenzo, Gonzalo
20-Feb-2021
Action protocol for the use of robotics in students with Autism Spectrum Disoders: A systematic-review
Lorenzo, Gonzalo
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Pérez-Vázquez, Elena
, et al
2021
Aplicación del robot Bee-bot en las aulas de Educación Infantil y educación: una revisión sistemática desde el año 2016
Pérez-Vázquez, Elena
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lledó Carreres, Asunción
2021
Academic training in Spanish universities for the didactic use of cinema in pre-school and primary education
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo, Gonzalo
, et al
2021
Realidad aumentada: tecnología para el trastorno del espectro autista
Gilabert-Cerdá, Alba
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
, et al
2021
Aprender y enseñar en el contexto universitario en tiempos de Covid: metodologías, recursos tecnológicos y evaluación
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lorenzo, Gonzalo
, et al
2021
El uso de las redes sociales en la docencia dual en el Grado de Maestro en Educación Infantil, Educación Primaria y en Ciencias de la Actividad Física y del deporte
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
2021
Retos en la enseñanza universitaria en el contexto de la COVID-19: mirada del alumnado y propuestas
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo, Gonzalo
, et al
22-Nov-2020
The Use of Augmented Reality in People with ASD: A Review
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
, et al
25-Jul-2020
Cinematographic Habits of Future Spanish Teachers from a Socio-Educational Perspective
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Pérez-Vázquez, Elena
, et al