Retail Marketing: Part 6. Sales Promotions. Store

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/15533
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Retail Marketing: Part 6. Sales Promotions. Store
Authors: De-Juan-Vigaray, María D.
Research Group/s: Tecnologías y Diseño de Contenidos Digitales para la Enseñanza + Aprendizaje en B-Learning | Grupo de Mejora Docente en Economía de la Empresa
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Subject: Retail Marketing
Studies: International Business Program
Code: 200737
Keywords: Retail image | Promotions | Store advertising | Store public relations | Sales promotions | Personal selling | Displays | Contests | Sweepstakes | Coupons | Frequent-shopper program | Clubs | Prizes | Samples | Demonstrations | Referral gifts
Knowledge Area: Marketing
Date Created: 2010
Issue Date: 29-Nov-2010
Abstract: Se presentan los aspectos relacionados con la gestión del mix-promocional de un establecimiento comercial. Se dedica especial atención a los aspectos del mix-promocional y especialmente a las herramientas de la "promoción de ventas" en el establecimiento, prestando especial atención a: 1.Displays, 2. Contests & Sweepstakes, 3. Coupons, 4. Frequent-shopper program/ Clubs, 5. Prizes, 6. Samples & Demonstrations, 7. Referral gifts.
Description: Se complementa con ejemplos, casos prácticos y lecturas.
URI: http://hdl.handle.net/10045/15533
Language: eng
Tipe: info:eu-repo/semantics/lecture
Appears in Collections:Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Manuales / Temas
GITE - TYCEA-BLE - Manuales / Temas
GITE - MEDOEE - Manuales / Temas
GITE - I+Do+i+Tec - Manuales / Temas

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thumbnail06 retail_mk_dejuan.pdf1,67 MBAdobe PDFOpen Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons