Student Guide Retail Marketing (Merchandising)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/15525
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Student Guide Retail Marketing (Merchandising)
Autors: De-Juan-Vigaray, María D.
Grups d'investigació o GITE: Tecnologías y Diseño de Contenidos Digitales para la Enseñanza + Aprendizaje en B-Learning | Grupo de Mejora Docente en Economía de la Empresa
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Assignatures: Retail Marketing
Estudis en què s'imparteix: International Business Program
Codi: 200737
Paraules clau: Retail | Merchandising | Promotion | Store layout | Store image | Customer service | Space productivity | Facing | Retail colors | General interior | Location | Accesibility
Àrees de coneixement: Marketing
Data de creació: 2010
Data de publicació: 29-de novembre-2010
Resum: Guía del estudiante correspondiente a la asignatura Retail Marketing.
Descripció: La asignatura se imparte en inglés. Principalmente se centra en los aspectos del store management y merchandising del retailing.
URI: http://hdl.handle.net/10045/15525
Idioma: eng
Tipus: teachingGuide
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Guías Docentes y Discentes
GITE - TYCEA-BLE - Guías Docentes y Discentes
GITE - MEDOEE - Guías Docentes y Discentes
GITE - I+Do+i+Tec - Guías Docentes y Discentes

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail00 retail_mk_guide_text_dejuan.pdf74,05 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons