Buscar


Filtros actuales:
Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 99.
Hits de ítem:
Items
AccesoFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertojun-2016The importance of promoting multimodal teaching in the foreign language classroom for the acquisition of social competences: practical examplesMartínez Lirola, María
Acceso abierto2016Multimodal analysis of a sample of political posters in Ireland during and after the Celtic TigerMartínez Lirola, María
Acceso abiertojul-2016How to Use Cooperative Learning for Assessing Students’ Emotional Competences: A Practical Example at the Tertiary LevelMartínez Lirola, María
Acceso abierto2016Propuesta de actividades para fomentar la educación para la paz en la enseñanza superiorMartínez Lirola, María
Acceso abierto2016Hacia una resolución efectiva de conflictos en las aulas universitarias: ejemplos a través del debate cooperativoMartínez Lirola, María
Acceso abierto2016Challenges in the Application of Genre Theory to Improve L2 Academic Writing: Effective Reports and AssessmentMartínez Lirola, María; Irwin, Derek S.
Acceso abierto2016Exploring the use of cooperative activities in a language subject to develop students’ social competences at the UniversityMartínez Lirola, María
Acceso abiertodic-2014Propuesta de enseñanza multimodal en una asignatura de lengua inglesaMartínez Lirola, María
Acceso abiertojun-2012Deconstruyendo el discurso hegemónico del cuerpo perfecto: explorando la feminidad a través del análisis visual de folletos de clínicas de estéticaMartínez Lirola, María
Acceso abiertoene-2012Evaluation proposal based on the ECTS: evaluating the four skills in a University core subject with a portfolioMartínez Lirola, María