Escola i aprenentatge literari a través de la traducció: Corella i els mites

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/14086
Registro completo de metadatos
Registro completo de metadatos
Campo DCValorIdioma
dc.contributorLiteratura Catalana Medievalen
dc.contributor.authorMartos, Josep Lluís-
dc.contributor.otherUniversidad de Alicante. Departamento de Filología Catalanaen
dc.contributor.otherInstitut Interuniversitari de Filologia Valencianaen
dc.date.accessioned2010-05-25T11:16:40Z-
dc.date.available2010-05-25T11:16:40Z-
dc.date.created2002-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationMARTOS SÁNCHEZ, Josep Lluís. “Escola i aprenentatge literari a través de la traducció: Corella i els mites”. Quaderns de Filología. Estudis Literaris. Vol. 8 (2003). ISSN 1135-4178, pp. 245-266en
dc.identifier.issn1135-4178-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/14086-
dc.description.abstractAnàlisi del procés de formació com a escriptor de Joan Roís de Corella en relació amb la seua educació i aprenentatge com a traductor.en
dc.languagecaten
dc.publisherUniversitat de València. Facultat de Filologiaen
dc.subjectTraducció medievalen
dc.subjectEscolaen
dc.subjectEdat mitjanaen
dc.subjectRetòricaen
dc.subjectAprenentatgeen
dc.subjectFormacióen
dc.subjectEducacióen
dc.subjectValènciaen
dc.subjectRoís de Corella, Joanen
dc.subjectMartos Sánchez, Josep Lluísen
dc.subject.otherFilología Catalanaen
dc.subject.otherTraducción e Interpretaciónen
dc.titleEscola i aprenentatge literari a través de la traducció: Corella i els mitesen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.peerreviewedsien
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
Aparece en las colecciones:INV - LICATMED - Articles de Revistes
INV - LIP - Articles de Revistes

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
ThumbnailCorella escola aprenentatge.pdf2,55 MBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.