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Acceso abiertoQuality_of_pharmaceutical_advertising.pdf.jpg7-ago-2012Quality of pharmaceutical advertising and gender bias in medical journals (1998-2008): a review of the scientific literatureCambronero Saiz, Belén; Ruiz-Cantero, María Teresa; Papí-Gálvez, Natalia
Acceso abiertoHRT Advertising.pdf.jpg16-mar-2010Hormone Replacement Therapy advertising: sense and nonsense on the web pages of the best-selling pharmaceuticals in SpainChilet Rosell, Elisa; Martín-Llaguno, Marta; Ruiz-Cantero, María Teresa; Alonso Coello, Pablo
Acceso abiertoRAEI_22_12.pdf.jpgnov-2009Exploring new forms of gender violence: women as objects in plastic surgery’s leafletsMartínez Lirola, María
Acceso restringido2012DiscourseandSociety.pdf.jpg2012The dream of a perfect body come true: multimodality in cosmetic surgery advertisingMartínez Lirola, María; Chovanec, Jan
Acceso abiertoTHEPES_Vol V issue 1_article 3_Martinez Lirola.pdf.jpg2012Exploring the image of women to persuade in multimodal leafletsMartínez Lirola, María
Acceso abierto2015_Lopez-Berna_etal_Comm&Soc.pdf.jpg2015The regulation of professional advertising practices in Spain, 1988–2013Lopez-Berna, Sonia; Martín-Llaguno, Marta; Papí-Gálvez, Natalia
Acceso restringido2013_Davo_etal_Appetite_final.pdf.jpg1-mar-2013The impact of marketing practices and its regulation policies on childhood obesity. Opinions of stakeholders in SpainDavó-Blanes, M. Carmen; Ortiz-Moncada, Rocío; Gil-González, Diana; Álvarez-Dardet, Carlos; Lobstein, Tim
Acceso abierto2015_Martin_Navarro_REIS_esp.pdf.jpg2015La segregación vertical y horizontal en las agencias de publicidad antes y después de la ley de igualdad de mujeres y hombresMartín-Llaguno, Marta; Navarro-Beltrá, Marián
Acceso abiertoComunicar-41-Navarro-Martín-105-114.pdf.jpg1-sep-2013Análisis bibliométrico de la investigación sobre mujer y publicidad: diferencias en medios impresos y audiovisualesNavarro-Beltrá, Marián; Martín-Llaguno, Marta
Acceso abiertoPapi-Galvez_etal_2020_EPI_eng.pdf.jpg6-jun-2020Digital transformation in the advertising industry from a gender perspective: an analysis of the top agenciesPapí-Gálvez, Natalia; Hernández-Ruiz, Alejandra; Lopez-Berna, Sonia