Interactional problems in classrooms: which are the right educational values?

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/12401
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Interactional problems in classrooms: which are the right educational values?
Other Titles: IASE Conference 2009: for paper
Authors: Peiró i Gregòri, Salvador
Research Group/s: GITE - Pedagogía
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Didáctica General y Didácticas Específicas
Subject: Teoría de la Educación | Sociedad, Familia y Educación
Studies: Maestro: Especialidad de Educación Infantil | Maestro: Especialidad de Educación Primaria | Maestro: Especialidad de Educación Musical | Máster Oficial en Profesorado de Educación Secundaria (Obligatoria, Bachillerato y Formación Profesional) y Enseñanzas Artísticas, de Idiomas y Deportivas
Code: 7811 | 11998
Keywords: Indiscipline | Education | Values | Attitudes
Knowledge Area: Teoría e Historia de la Educación
Date Created: 25-Jun-2009
Issue Date: Jul-2009
Abstract: Se estudió el caso de los problemas convivenciales y los valores que los atajarían.
Sponsor: Vicerrectorado de Tecnología e Innovación Educativa de la Universidad de Alicante; IASE.
Description: Presentación realizada para IASE 11th Conference, Alicante, July 12-16, 2009.
URI: http://hdl.handle.net/10045/12401
Language: eng
Tipe: info:eu-repo/semantics/lecture
Link to OCW-UA: http://ocw.ua.es/es/ciencias-sociales-y-juridicas/teoria-de-la-educacion-2008.html
Appears in Collections:Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Presentaciones
GITE - PEDAGOGÍA - Presentaciones

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peiro-PAPER_IASE 11th Conference.ppt1,45 MBMicrosoft PowerpointOpen Preview
ThumbnailPeiro-PAPER_IASE 11th Conference.pdf163,75 kBAdobe PDFOpen Preview


Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.