Models en el marc conceptual de la superdotació

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/11908
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Models en el marc conceptual de la superdotació
Autors: Lledó Carreres, Asunción
Grups d'investigació o GITE: EDUTIC-ADEI-EDAFIS. Educación y TIC, Atención a la Diversidad, Escuela Inclusiva y Educación, Deporte, Actividad Física y Salud
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Psicología Evolutiva y Didáctica
Assignatures: Bases Pedagògiques de l'Educació Especial | Bases Pedagógicas de la Educación Especial
Estudis en què s'imparteix: Maestro: Especialidad de Educación Infantil | Maestro: Especialidad de Educación Primaria | Maestro: Especialidad de Lengua Extranjera | Maestro: Especialidad de Educación Física | Maestro: Especialidad de Educación Musical
Codi: 7704
Paraules clau: Rendiment | Superdotació
Àrees de coneixement: Psicología Evolutiva y de la Educación
Data de publicació: 2009
URI: http://hdl.handle.net/10045/11908
Idioma: cat
Tipus: learningObject
Apareix a la col·lecció: GITE - EDUTIC-ADEI-EDAFIS - Presentaciones

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnailsuperdotados1.pdf165,4 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.