Models en el marc conceptual de la superdotació
Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem
http://hdl.handle.net/10045/11908
Títol: | Models en el marc conceptual de la superdotació |
---|---|
Autors: | Lledó Carreres, Asunción |
Grups d'investigació o GITE: | EDUTIC-ADEI-EDAFIS. Educación y TIC, Atención a la Diversidad, Escuela Inclusiva y Educación, Deporte, Actividad Física y Salud |
Centre, Departament o Servei: | Universidad de Alicante. Departamento de Psicología Evolutiva y Didáctica |
Assignatures: | Bases Pedagògiques de l'Educació Especial | Bases Pedagógicas de la Educación Especial |
Estudis en què s'imparteix: | Maestro: Especialidad de Educación Infantil | Maestro: Especialidad de Educación Primaria | Maestro: Especialidad de Lengua Extranjera | Maestro: Especialidad de Educación Física | Maestro: Especialidad de Educación Musical |
Codi: | 7704 |
Paraules clau: | Rendiment | Superdotació |
Àrees de coneixement: | Psicología Evolutiva y de la Educación |
Data de publicació: | 2009 |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/11908 |
Idioma: | cat |
Tipus: | learningObject |
Apareix a la col·lecció: | GITE - EDUTIC-ADEI-EDAFIS - Presentaciones |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Tamany | Format | |
---|---|---|---|---|
superdotados1.pdf | 165,4 kB | Adobe PDF | Obrir Vista prèvia | |
Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.