Search


Current filters:

Start a new search

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 27.
Item hits:
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessAPOYO_A_UN_CLICK_2010.pdf.jpgJan-2010Apoyo a un "click" de ratón: los foros de Internet para problemas de saludBeléndez, Marina; Suriá Martínez, Raquel
Open access2014_Belendez_etal_DiabRes_final.pdf.jpgDec-2014Validation of the Spanish version of the Problem Areas in Diabetes (PAID-SP) ScaleBeléndez, Marina; Hernández Mijares, Antonio; Marco, José; Domínguez, José R.; Pomares, Francisco J.
Open access2015_Belendez_etal_GacSanit.pdf.jpg2015Estrés emocional y calidad de vida en personas con diabetes y sus familiaresBeléndez, Marina; Lorente Armendáriz, Iñaki; Maderuelo Labrador, Mercedes
Restricted access2018_Belendez_etal_PersIndDiffer_final.pdf.jpg1-Feb-2018Psychometric properties of the Spanish version of the Core Self-Evaluations Scale (CSES-SP)Beléndez, Marina; Gómez Bernabeu, Ana; López, S.; Topa Cantisano, Gabriela
Open accesshernandez_et al.pdf.jpg2009The neosexist attitudes of the Spanish advertising workforce: a gender-based analysisHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta; Beléndez, Marina
Open accessOriginales_e_RAS_Articulo_9_2010.pdf.jpg2010Población lega y riesgos alimentarios: la visión de los expertos en EspañaBeléndez, Marina; Hernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta
Open access2012_Hernandez_Martin_Belendez_ESMP.pdf.jpgNov-2012La representación de la mujer en publicidad: (des)igualdad cuantitativa y cualitativa en la creatividad españolaHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta; Beléndez, Marina
Open access2012_Hernandez_Martin_Belendez_Area_Abierta.pdf.jpgMar-2012Expectativas profesionales de estudiantes de publicidad: ¿una profesión sexualmente sesgada? Un estudio piloto realizado con estudiantes de Alicante, Murcia y NavarraHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta; Beléndez, Marina
Open access2011_Hernandez_Martin_Belendez_Comunicacion_Hombre.pdf.jpgNov-2011La Generación Y de los publicitarios ante la vida laboral y familiar: expectativas de conflicto trabajo-familiaHernández-Ruiz, Alejandra; Martín Llaguno, Marta; Beléndez, Marina
Open access2013_Belendez_etal_Psicothema.pdf.jpg2013The factor structure of the Spanish version of the Work-Family Culture Scale in a sample of workers from the advertising sectorBeléndez, Marina; Martín Llaguno, Marta; Hernández-Ruiz, Alejandra