The effectiveness of music to learn English phrasal verbs and collocations among Secondary Education students

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/107725
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: The effectiveness of music to learn English phrasal verbs and collocations among Secondary Education students
Autors: Pérez Francés, Celia
Director de la investigació: Belda-Medina, Jose
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesa
Paraules clau: Learning | Phrasal verb | Collocation | Music | Song
Àrees de coneixement: Filología Inglesa
Data de publicació: 29-de juny-2020
Data de lectura: 25-de juny-2020
Resum: Phrasal verbs and collocations have always been considered a difficult part in the English language learning process. Nevertheless, music can facilitate this process by using phrasal verbs and collocations in context through different songs. This research work is aimed at measuring the effectiveness of using music and showing how songs can be used to learn them among Secondary Education students.
URI: http://hdl.handle.net/10045/107725
Idioma: eng
Tipus: info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Apareix a la col·lecció: Grado en Estudios Ingleses - Trabajos Fin de Grado

Arxius per aquest ítem:


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.