Browsing by Author Nicolau, Juan Luis

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 1 to 20 of 64  next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessPonencias_ADlicante.pdf.jpg19-Feb-2015Adlicante 15Azcárate, Verónica; España Serrano, Andrés de; Hernández, Maríah, et al
Open access2004_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgFeb-2004Analysing three basic decisions of tourists: going away, going abroad and going on tourNicolau, Juan Luis; Mas-Ruiz, Francisco
Open access2011_JL_Nicolau_Aemark.pdf.jpgSep-2011Asociaciones de marca en una relación deportivo-empresarial: goles de 2.500.000 €Nicolau, Juan Luis
Restricted access2013_Park_etal_ATR-pre.pdf.jpgJan-2013Assessing advertising in a hierarchical decision modelPark, Sangwon; Nicolau, Juan Luis; Fesenmaier, Daniel R.
Open access2015_Park_Nicolau_AnnTourRes_final.pdf.jpgJan-2015Asymmetric effects of online consumer reviewsPark, Sangwon; Nicolau, Juan Luis
Open accessBatería de preguntas Temas 1 a 6 de la primera prueba parcial Marketing Turístico.pdf.jpg18-Mar-2011Batería de preguntas Temas 1 a 6 de la primera prueba parcial de Marketing TurísticoNicolau, Juan Luis
Open accessBatería de preguntas Temas 7 a 10 de la segunda prueba parcial Marketing Turístico.pdf.jpg13-May-2011Batería de preguntas Temas 7 a 10 de la segunda prueba parcial Marketing TurísticoNicolau, Juan Luis
Open access2015_Nicolau_Santa-Maria_TASM_final.pdf.jpg13-Feb-2015Battle royal in biotechnology: R&D vs. product vs. process innovationsNicolau, Juan Luis; Santa María Beneyto, María Jesús
Open access2001_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgSep-2001La calidad y su impacto sobre la rentabilidad y la volatilidadSellers Rubio, Ricardo; Nicolau, Juan Luis
Open access2013_Nicolau_Santa-Maria_MarkLett_final.pdf.jpgJun-2013Celebrity endorsers' performance on the “ground” and on the “floor”Nicolau, Juan Luis; Santa María Beneyto, María Jesús
Open access2016_Masiero_Nicolau_TourismEcon_final.pdf.jpgJun-2016Choice behaviour in online hotel bookingMasiero, Lorenzo; Nicolau, Juan Luis
Open access2013_Nicolau_Santa-Maria_EconLet_final.pdf.jpgJan-2013Communicating excellence in innovationNicolau, Juan Luis; Santa María Beneyto, María Jesús
Open access2010_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpg2010Contribution of individual to collective brandsNicolau, Juan Luis; Mas-Ruiz, Francisco
Open access2015_Masiero_etal_IJHM_final.pdf.jpgSep-2015A demand-driven analysis of tourist accommodation price: A quantile regression of room bookingsMasiero, Lorenzo; Nicolau, Juan Luis; Law, Rob
Open access2016_Sellers_Nicolau_Canelobre.pdf.jpg2016La demanda y los mercados turísticosSellers Rubio, Ricardo; Nicolau, Juan Luis
Open access2015_Nicolau_Mas_JTravelRes_final.pdf.jpgMay-2015Detecting Free Riders in Collective Brands through a Hierarchical Choice ProcessNicolau, Juan Luis; Mas-Ruiz, Francisco
Open access2014_Alen_etal_Annals-of-Tourism-Research_final.pdf.jpgNov-2014Determinant factors of senior tourists’ length of stayAlén, Elisa; Nicolau, Juan Luis; Losada, Nieves, et al
Open access2009_JL_Nicolau_e-rph.pdf.jpgDec-2009Determinantes de la motivación cultural en la elección de destinatarios: el caso españolNicolau, Juan Luis
Open access2017_Nicolau_Masiero_AnnTourRes_preprint.pdf.jpgNov-2017Determinants of advanced bookingNicolau, Juan Luis; Masiero, Lorenzo
Open access2015_Park_Nicolau_TourMan_final.pdf.jpgApr-2015Differentiated effect of advertising: Joint vs. separate consumptionPark, Sangwon; Nicolau, Juan Luis