Items
Access | Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 |  | 12-Jul-2024 | Beyond Generative Artificial Intelligence: Roadmap for Natural Language Generation | Miró Maestre, María; Martínez-Murillo, Iván; Martin, Tania Josephine, et al |
 |  | 23-Oct-2023 | CLEAR.TEXT Enhancing the Modernization Public Sector Organizations by Deploying Natural Language Processing to Make Their Digital Content CLEARER to Those with Cognitive Disabilities | Moreda, Paloma; Botella, Beatriz; Espinosa-Zaragoza, Isabel, et al |
 |  | 23-Oct-2023 | Conscious Natural Text Generation | Lloret, Elena; Suárez Cueto, Armando; Ferrández, Antonio, et al |
 |  | 2021 | Critical thinking: a base for Urban sustainable development | Martin, Tania Josephine; Serrano-Estrada, Leticia; Esteve-Faubel, José-María |
 |  | 10-Feb-2018 | Cross-Curricular Teaching Going Forward: A View from “Strange Fruit” | Esteve-Faubel, José-María; Martin, Tania Josephine; Junda, Mary Ellen |
 |  | 27-Oct-2021 | Developing intercultural citizenship competences in higher education by using a literary excerpt in an English as a Foreign Language (EFL) context | Martin, Tania Josephine; Esteve-Faubel, José-María; Esteve-Faubel, Rosa Pilar |
 |  | 2018 | Didáctica aplicada a buenas prácticas docentes en la formación de competencias cívicas utilizando el inglés como lengua vehicular | Martin, Tania Josephine |
 |  | 2024 | Exploring Conceptual Metaphor Types in Financial Markets Reporting: Mainstream vs. Social Media | Martin, Tania Josephine; Abreu Salas, José Ignacio; Gutiérrez, Yoan |
 |  | 2-Sep-2021 | Generación del Lenguaje Natural: retos y desafíos científicos | Lloret, Elena; Suárez Cueto, Armando; Ferrández, Antonio, et al |
 |  | 2022 | Implementación de las “soft skills” y el liderazgo en la formación superior docente. Vías de aplicación en el aula de música | Chust-Pérez, Verónica; Esteve-Faubel, Rosa Pilar; Esteve-Faubel, José-María, et al |
 |  | 21-Oct-2020 | Investigating Press Coverage of Protest Songs During the 2003 Iraq War | Esteve-Faubel, José-María; Martin, Tania Josephine; Esteve-Faubel, Rosa Pilar |
 |  | 2019 | Motivación y estrategias de aprendizaje en la asignatura de Música en la Educación Primaria | Esteve-Faubel, José-María; Molina Valero, Miguel Ángel; Esteve-Faubel, Rosa Pilar, et al |
 |  | 2021 | Prácticum Secundaria | Iglesias Martínez, Marcos Jesús; Lozano Cabezas, Inés; Arroyo Salgueira, Sandra, et al |
 |  | 2018 | Protest music, society and social change | Martin, Tania Josephine |
 |  | 2019 | Protest songs about the Iraq War: An effective trigger for critical reflection? | Esteve-Faubel, José-María; Martin, Tania Josephine; Esteve-Faubel, Rosa Pilar |
 |  | 17-Jan-2024 | The risky news sharing quotient (RNSQ): A research instrument for exploring news-sharing behaviour that spreads fake news | Martin, Tania Josephine; Gutiérrez, Yoan; Sepúlveda-Torres, Robiert, et al |
 |  | 2022 | Sensibilización medioambiental desde la educación artística. Mirando hacia el futuro desde los Objetivos de Desarrollo Sostenible | Aparicio-Flores, María del Pilar; Faya-Alonso, Úrsula; Fernández-Sogorb, Aitana, et al |
 |  | 22-Nov-2021 | Understanding city dynamics: using geolocated social media in a problem-based activity as an investigative tool to enhance student learning | Serrano-Estrada, Leticia; Martin, Tania Josephine; Martí Ciriquián, Pablo |