Browsing by Author Martín-Llaguno, Marta

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 1 to 20 of 132  next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessGaceta Sanitaria_Congreso SEE 2014_28.pdf.jpgSep-2014Accesibilidad para personas con discapacidad visual y comunicación de salud en InternetGómez, Yordhana; Martín-Llaguno, Marta
Open accessMartin-Llaguno_etal_2022_EPI_eng.pdf.jpg26-Aug-2022Accountability of unaccountable institutions: oversight of the press, social networks, and the Spanish Parliament over the Spanish king emeritusMartín-Llaguno, Marta; Berganza, Rosa; Navarro-Beltrá, Marián
Open access2009_Martin_Hernandez_Lopez_Ecos_Comunicacion.pdf.jpg2009Actitudes hacia la publicidad convencional e interactiva por parte de los futuros publicitarios: un análisis comparativo por sexoMartín-Llaguno, Marta; Hernández-Ruiz, Alejandra; López Trujillo, Naiara
Open accessFeminismos_6_11.pdf.jpgDec-2005Actores promotores del tema de la violencia contra las mujeres en el espacio discursivo públicoVives-Cases, Carmen; Martín-Llaguno, Marta; Frau Llinares, María José
Open accessComunicar-41-Navarro-Martín-105-114.pdf.jpg1-Sep-2013Análisis bibliométrico de la investigación sobre mujer y publicidad: diferencias en medios impresos y audiovisualesNavarro-Beltrá, Marián; Martín-Llaguno, Marta
Restricted access2015_Martin-Llaguno_etal_CJCS_final.pdf.jpg1-Oct-2015Analysis of communication executives and managers in Spain: Socio-demographic, organizational and attitudinal characteristics from a gender perspectiveMartín-Llaguno, Marta; Miquel Segarra, Susana; Navarro-Beltrá, Marián
Open accessXIII_Jornadas_Redes_19.pdf.jpg2015Antecedentes y estado de la cuestión sobre los Repositorios Institucionales de Contenido Educativo (RICE)González-Díaz, Cristina; Iglesias-García, Mar; Martín-Llaguno, Marta, et al
Open accesspresentacion-habilidades.pdf.jpg7-Oct-2010El aprendizaje de habilidades sociales: una valoración previa a la implantación del Grado en Publicidad y Relaciones PúblicasHernández-Ruiz, Alejandra; Martín-Llaguno, Marta; De-Juan-Vigaray, María D.
Open accessBallestar_etal_2022_PsycholMark.pdf.jpg6-Oct-2022An artificial intelligence analysis of climate-change influencers' marketing on TwitterBallestar, María Teresa; Martín-Llaguno, Marta; Sainz, Jorge
Open accessBeautyandtheDoctor.pdf.jpg1999Beauty and the Doctor: moral issues in health care with regard to appearanceLa Parra-Casado, Daniel; Martín-Llaguno, Marta; Ruiz-Cantero, María Teresa
Open accessLISTADO DE BIBLIOGRAFÍA BÁSICA HISTORIA GENERAL DE LA COMUNICACION SOCIAL.pdf.jpg2006Bibliografía básica en Historia de la Comunicación SocialMartín-Llaguno, Marta
Open accessBIBLIOGRAFÍA BÁSICA EN DEONTOLOGÍA PUBLICITARIA.pdf.jpg2006Bibliografía básica para Deontología PublicitariaMartín-Llaguno, Marta
Open access2004_Martin_Vives_Congress_Istanbul.pdf.jpg2004Breaking the silence ceiling: how gender violence became into a social problem in Spain through media and politicsMartín-Llaguno, Marta; Vives-Cases, Carmen
Open accessPROGRAMA_01.jpg.jpg14-May-2013Cartel del curso "(Auto) regulación del entorno digital: cuestiones actuales sobre publicidad" (15 mayo 2013)Martín-Llaguno, Marta
Open accessRevista de Comunicación y salud, vol. 1, nº 1, 2011.pdf.jpg2011Cinco años de Código PAOS en España: un análisis DAFOMartín-Llaguno, Marta; Fernández-Poyatos, M. Dolores; Ortiz-Moncada, Rocío
Open accessdoxa.pdf.jpg2013La cobertura periodística de la conciliación familiar y laboral en el contexto españolMartín-Llaguno, Marta; Hernández-Ruiz, Alejandra; Beléndez, Marina
Open accessVilaplana-Aparicio_etal_2023_Systems.pdf.jpg26-Dec-2022Communication and Transparency of Innovation: The Case of the Valencian Community (Spain)Vilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar
Open access2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgAug-2018Communication of innovation through online mediaVilaplana-Aparicio, Maria J.; Iglesias-García, Mar; Martín-Llaguno, Marta
Open accessVilaplana-Aparicio_etal_2024_CommunicSoc.pdf.jpg27-Jun-2024The communication of public aid in the European Union: the case of Next Generation European fundsVilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Bonet-Pizarro, Natalia
Open accessVillaplana-Aparicio_etal_2021_Profesional-de-la-Informacion_eng.pdf.jpg31-May-2021Communication policies for innovation financed with public funds in Spain: the experts’ viewVilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar