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Browsing by Author Martín-Llaguno, Marta
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Title
Author(s)
Sep-2014
Accesibilidad para personas con discapacidad visual y comunicación de salud en Internet
Gómez, Yordhana
;
Martín-Llaguno, Marta
26-Aug-2022
Accountability of unaccountable institutions: oversight of the press, social networks, and the Spanish Parliament over the Spanish king emeritus
Martín-Llaguno, Marta
;
Berganza, Rosa
;
Navarro-Beltrá, Marián
2009
Actitudes hacia la publicidad convencional e interactiva por parte de los futuros publicitarios: un análisis comparativo por sexo
Martín-Llaguno, Marta
;
Hernández-Ruiz, Alejandra
;
López Trujillo, Naiara
Dec-2005
Actores promotores del tema de la violencia contra las mujeres en el espacio discursivo público
Vives-Cases, Carmen
;
Martín-Llaguno, Marta
;
Frau Llinares, María José
1-Sep-2013
Análisis bibliométrico de la investigación sobre mujer y publicidad: diferencias en medios impresos y audiovisuales
Navarro-Beltrá, Marián
;
Martín-Llaguno, Marta
1-Oct-2015
Analysis of communication executives and managers in Spain: Socio-demographic, organizational and attitudinal characteristics from a gender perspective
Martín-Llaguno, Marta
;
Miquel Segarra, Susana
;
Navarro-Beltrá, Marián
2015
Antecedentes y estado de la cuestión sobre los Repositorios Institucionales de Contenido Educativo (RICE)
González-Díaz, Cristina
;
Iglesias-García, Mar
;
Martín-Llaguno, Marta
, et al
7-Oct-2010
El aprendizaje de habilidades sociales: una valoración previa a la implantación del Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
Hernández-Ruiz, Alejandra
;
Martín-Llaguno, Marta
;
De-Juan-Vigaray, María D.
6-Oct-2022
An artificial intelligence analysis of climate-change influencers' marketing on Twitter
Ballestar, María Teresa
;
Martín-Llaguno, Marta
;
Sainz, Jorge
1999
Beauty and the Doctor: moral issues in health care with regard to appearance
La Parra-Casado, Daniel
;
Martín-Llaguno, Marta
;
Ruiz-Cantero, María Teresa
2006
Bibliografía básica en Historia de la Comunicación Social
Martín-Llaguno, Marta
2006
Bibliografía básica para Deontología Publicitaria
Martín-Llaguno, Marta
2004
Breaking the silence ceiling: how gender violence became into a social problem in Spain through media and politics
Martín-Llaguno, Marta
;
Vives-Cases, Carmen
14-May-2013
Cartel del curso "(Auto) regulación del entorno digital: cuestiones actuales sobre publicidad" (15 mayo 2013)
Martín-Llaguno, Marta
2011
Cinco años de Código PAOS en España: un análisis DAFO
Martín-Llaguno, Marta
;
Fernández-Poyatos, M. Dolores
;
Ortiz-Moncada, Rocío
2013
La cobertura periodística de la conciliación familiar y laboral en el contexto español
Martín-Llaguno, Marta
;
Hernández-Ruiz, Alejandra
;
Beléndez, Marina
26-Dec-2022
Communication and Transparency of Innovation: The Case of the Valencian Community (Spain)
Vilaplana-Aparicio, Maria J.
;
Martín-Llaguno, Marta
;
Iglesias-García, Mar
Aug-2018
Communication of innovation through online media
Vilaplana-Aparicio, Maria J.
;
Iglesias-García, Mar
;
Martín-Llaguno, Marta
27-Jun-2024
The communication of public aid in the European Union: the case of Next Generation European funds
Vilaplana-Aparicio, Maria J.
;
Martín-Llaguno, Marta
;
Bonet-Pizarro, Natalia
31-May-2021
Communication policies for innovation financed with public funds in Spain: the experts’ view
Vilaplana-Aparicio, Maria J.
;
Martín-Llaguno, Marta
;
Iglesias-García, Mar