Browsing by Author Benlloch Osuna, María Teresa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 1 to 11 of 11
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso abiertocomunicación_redes_2011_ITE-AP.pdf.jpgJun-2011La aplicación de recursos tecnológicos en los procesos de aprendizaje de Publicidad y Relaciones Públicas desde la experiencia didáctica de ITE-APCampillo-Alhama, Concepción; Alemany, Dolores; Benlloch Osuna, María Teresa, et al
Acceso abiertoIX JORNADAS REDES_2011.pdf.jpgJun-2011La aplicación de recursos tecnológicos en los procesos de aprendizaje de Publicidad y RR.PP.Campillo-Alhama, Concepción; Alemany, Dolores; Benlloch Osuna, María Teresa, et al
Acceso abierto2016_Olivares_etal_EJFB.pdf.jpg18-Jul-2016An approach to patronymic names as a resource for familiness and as a variable for family business identificationOlivares-Delgado, Fernando; Pinillos-Laffón, Alberto; Benlloch Osuna, María Teresa
Acceso abiertoOlivares-Delgado_etal_2024_IntJSciManagTourism.pdf.jpg21-Mar-2024Corporate naming from a branding perspective: an analysis of naming criteria applied to company namesOlivares-Delgado, Fernando; Rodríguez-Valero, Daniel; Pinillos-Laffón, Alberto, et al
Acceso abiertoJambrino-Maldonado_etal_2023_Systems.pdf.jpg6-Apr-2023Femvertising and COVID-19—What Did Brand Owners Broadcast during the Lockdown?Jambrino-Maldonado, Carmen; Iglesias-Sánchez, Patricia P.; de las Heras-Pedrosa, Carlos, et al
Acceso abiertoOlivares-Delgado_etal_2023_BJB.pdf.jpg20-Jan-2023Gestión del naming en la empresa familiarOlivares-Delgado, Fernando; Benlloch Osuna, María Teresa; Pinillos-Laffón, Alberto
Acceso abiertoOlivares_Benlloch_2023_BJB.pdf.jpg7-Mar-2023Legacy of the Reactivation: The Spanish business movement born in the COVID-19 pandemicOlivares-Delgado, Fernando; Benlloch Osuna, María Teresa
Acceso abiertoOlivares-Delgado_etal_2024_BrazilJBusiness.pdf.jpg13-Feb-2024La marca como intangible estratégico una reflexión crítica sobre su consideración como tema de interés para la empresaOlivares-Delgado, Fernando; Benlloch Osuna, María Teresa; Álvarez-Villanueva, Cristina
Acceso abiertoOlivares-Delgado_etal_2020_IntJEnvironResPublicHealth.pdf.jpg29-Nov-2020Resilience and Anti-Stress during COVID-19 Isolation in Spain: An Analysis through Audiovisual SpotsOlivares-Delgado, Fernando; Iglesias-Sánchez, Patricia P.; Benlloch Osuna, María Teresa, et al
Acceso abiertoBreva-Franch_etal_2023_CommunicationToday.pdf.jpg23-Apr-2023Sustainable Outdoor Advertising: A Professional Point of View from SpainBreva-Franch, Eva; Olivares-Delgado, Fernando; Benlloch Osuna, María Teresa
Acceso abiertoIATED.pdf.jpgMar-2013The Use of Technological Resources in the Learning Process of Advertising and Public Relations Studies from the ITE-AP Methodological ApproachCampillo-Alhama, Concepción; Alemany, Dolores; Benlloch Osuna, María Teresa, et al