Browsing by Author Vicent, María

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 152 to 165 of 165 < previous 
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso restringidoGonzalvez_etal_2020_CurrPsychol_final.pdf.jpgOct-2020Testing factorial invariance and latent means differences of the school refusal assessment scale-revised in Ecuadorian adolescentsGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo, et al
Acceso restringidoVicent_etal_2020_JHealthPsychology_final.pdf.jpg1-May-2020Testing the 2 × 2 model of perfectionism in Ecuadorian adolescent populationVicent, María; Inglés, Cándido J.; Gonzálvez, Carolina, et al
Acceso abiertoGonzalvez_etal_2020_FrontPublicHealth.pdf.jpg3-Dec-2020Testing the Functional Profiles of School Refusal Behavior and Clarifying Their Relationship With School AnxietyGonzálvez, Carolina; Díaz Herrero, Ángela; Sanmartín, Ricardo, et al
Acceso abiertoMemorias-del-programa-redes-i3ce-2016-17_242.pdf.jpg2017Las TIC al servicio de metodología activas: nuevos escenarios de aprendizaje en Educación SuperiorLledó Carreres, Asunción; Lorenzo, Gonzalo; Arráez Vera, Graciela, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_103.pdf.jpg2021El trabajo en equipo en tiempos de covid-19. Percepciones del alumnado sobre la implementación del trabajo en equipo en entornos virtualesVicent, María; Fernández-Sogorb, Aitana; Gonzálvez, Carolina, et al
Acceso abiertoXIV-Jornadas-Redes-ICE_011.pdf.jpg2016La tutoría y la mediación: herramientas clave en la adaptación del alumnado al entorno universitarioGonzález Gómez, Carlota; Tortosa Ybáñez, María Teresa; Menchén Aparicio, Marina, et al
Acceso restringidoGonzalvez_etal_2023_JAggressionMaltreatmentTrauma_final.pdf.jpg11-Jul-2023Typologies of Spanish Youth with School Refusal Behavior and Their Relationship with AggressionGonzálvez, Carolina; Díaz Herrero, Ángela; Vicent, María, et al
Acceso abiertoXIII_Jornadas_Redes_234.pdf.jpg2015Una rúbrica para la evaluación por competencias en Educación EspecialLledó Carreres, Asunción; Lorenzo, Gonzalo; Roig-Vila, Rosabel, et al
Acceso restringidoFuster-Rico_etal_2024_RevPsicodidactEngEd_final.pdf.jpg8-Feb-2024Using profile analysis and ROC curves to examine the relationship between perfectionism and academic self-efficacy in secondary school studentsFuster-Rico, Andrea; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina, et al
Acceso abierto2016_Garcia-Fernandez_etal_RIDEP.pdf.jpg2016Validación de la Escala de Autoeficacia Percibida Específica de Situaciones Académicas en Chile y su Relación con las Estrategias de AprendizajeGarcía-Fernández, José Manuel; Inglés, Cándido J.; Vicent, María, et al
Acceso restringidoEsteve-Faubel_etal_2020_ProfessPsychResPract_final.pdf.jpg2020Validation of Spanish version of the Perfectionism Cognitions Inventory: Profiles of automatic perfectionism thoughts and their associations with social anxietyEsteve-Faubel, José-María; Aparicio-Flores, María del Pilar; Vicent, María, et al
Acceso abierto2018_Fernandez-Sogorb_etal_IJCHP.pdf.jpgSep-2018Validation of the Visual Analogue Scale for Anxiety-Revised and school refusal across anxiety profilesFernández-Sogorb, Aitana; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo, et al
Acceso abiertoSanmartin_etal_2022_ProfesPsychol_final.pdf.jpg10-Jan-2022Validation, Factorial Invariance, and Latent Mean Differences Across Sex of the Depression, Anxiety, and Stress Scales (DASS-21) in Ecuadorian University SampleSanmartín, Ricardo; Suriá Martínez, Raquel; López-López, María de Lourdes, et al
Acceso restringido2018_Gonzalvez_etal_SchoolMentalHealth_final.pdf.jpgDec-2018Youth Life Orientation Test-Spanish Version: Factorial Invariance, Latent Mean Differences and Effects on School RefusalGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo, et al