Buscar por Autor Miñano, Pablo

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Mostrando resultados 26 a 35 de 35 < anterior 
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abierto2018_Veas_etal_BritJEduPsych_final.pdf.jpg10-sep-2018Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysisVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo, et al
Acceso restringido2016_Minano_etal_Measurement_and_Evaluation_in_Counseling_and_Development_final.pdf.jpg21-mar-2016The SAAS-R: A New Instrument to Assess the School Attitudes of Students with High and Low Academic Achievement in SpainMiñano, Pablo; Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel, et al
Acceso abiertoGilar_Anales_Psicologia_2012.pdf.jpgene-2012A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and MathematicsMiñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis
Acceso restringido2019_Gilar-Corbi_etal_ContempEduPsychology_final.pdf.jpgoct-2019Testing for invariance in a structural model of academic achievement across underachieving and non-underachieving studentsGilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo; Veas, Alejandro, et al
Acceso abiertoMemorias-del-programa-redes-i3ce-2016-17_227.pdf.jpg2017Un contexto interdisciplinario TIC para el desarrollo de un programa de Inteligencia Emocional en Educación SuperiorGilar-Corbi, Raquel; Pozo-Rico, Teresa; Miñano, Pablo, et al
Acceso abiertotesis_mperez.pdf.jpg2009Un modelo causal-explicativo sobre la incidencia de las variables cognitivo-motivacionales en el rendimiento académicoMiñano, Pablo
Acceso abierto2016_Veas_etal_EJIHPE.pdf.jpg2016Underachievement in Compulsory Secondary Education: a comparison of statistical methods for identification in SpainVeas, Alejandro; Gilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis, et al
Acceso abierto2020_Veas_etal_FrontPsychol.pdf.jpg4-feb-2020University Entrance Examinations in Spain: Using the Construct Comparability Approach to Analyze Standards QualityVeas, Alejandro; Navas, Leandro; Pozo-Rico, Teresa, et al
Acceso abierto2017_Veas_etal_AnPsicol.pdf.jpgene-2017Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised using multidimensional Rasch analysisVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel, et al
Acceso abiertoMinano_Castejon_2011_RevPsicodidact.pdf.jpg2011Variables cognitivas y motivacionales en el rendimiento académico en Lengua y Matemáticas: un modelo estructuralMiñano, Pablo; Castejón, Juan Luis