Buscar por Autor González Rubio, Jesús

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Mostrando resultados 3 a 18 de 18 < anterior 
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoINTED2018_Valencia_pp7302-7307_2018.pdf.jpg5-mar-2018Case-based learning in materials engineering: the ouija board of the devilSuárez Rodríguez, Carmen del Pilar; Vidales, Sarahi; Arribas Garde, Enrique, et al
Acceso abiertoINTED2017_Valencia_pp7431-7438_2017.pdf.jpg6-mar-2017Change in the perception of medical students about the usefulness and importance of social media in their training and their future work after receiving a specialized training courseReolid, R.; Galán de Juana, M.; González Rubio, Jesús, et al
Acceso abiertoINTED2016_Valencia_pp5591-5597_2016.pdf.jpg7-mar-2016A conceptual map about alternating current circuitsArribas Garde, Enrique; Escobar García, Isabel; Franco, María Teresa, et al
Acceso abiertoArribas-Experiencias_UCLM-2016.pdf.jpgmar-2016¿Cuánto absorbe nuestro cuerpo las ondas de radiofrecuencia?Arribas Garde, Enrique; Escobar García, Isabel; Barrera Kalhil, Josefina, et al
Acceso abiertoGIREP2018_SanSebastian_9-13-July_2018.pdf.jpg9-jul-2018Development of a laboratory practice for physics introductory courses using a rubric for evaluation by competencesArribas Garde, Enrique; Ramírez Vázquez, Raquel; Escobar García, Isabel, et al
Acceso abiertoJ-Phys-Conf-Ser_v1287_n1_art012025_2019.pdf.jpg21-ago-2019Development of a laboratory practice for physics introductory courses using a rubric for evaluation by competencesArribas Garde, Enrique; Ramírez Vázquez, Raquel; Escobar García, Isabel, et al
Acceso abiertoINTED2018_Valencia_pp1887-1893_2018.pdf.jpg5-mar-2018Elaboration of rubrics for the evaluation by competences of Physics in the UniversityRamírez Vázquez, Raquel; Escobar García, Isabel; Arribas Garde, Enrique, et al
Acceso abiertoRevista_REAMEC_v6_n1_pp_142-151_2018.pdf.jpg30-jun-2018Evaluando competencias en Física mediante rúbricasRamírez Vázquez, Raquel; Escobar García, Isabel; Arribas Garde, Enrique, et al
Acceso abiertoINTED2017_Valencia_pp93-99_2017.pdf.jpg6-mar-2017Go where the students are: groups in Facebook to improve communication between students and educatorsNájera López, Alberto; González Rubio, Jesús; Ramírez Vázquez, Raquel, et al
Acceso abiertoINTED2018_Valencia_pp1894-1904_2018.pdf.jpg5-mar-2018An innovative practice in the Physics laboratory: radiofrequency electromagnetic fields personal exposureRamírez Vázquez, Raquel; Escobar García, Isabel; Franco, María Teresa, et al
Acceso abiertoArribas_etal_2020_PhysTeach.pdf.jpg19-feb-2020Linear Quadrupole Magnetic Field Measured with a SmartphoneArribas Garde, Enrique; Escobar García, Isabel; Ramírez Vázquez, Raquel, et al
Acceso abiertoINTED2019_Valencia_pp304-311_2019.pdf.jpg11-mar-2019Results of application of a rubric for the evaluation by competences: measurement of the magnetic field of small magnets with a smartphoneRamírez Vázquez, Raquel; Escobar García, Isabel; González Rubio, Jesús, et al
Acceso abiertoINTED2019_Valencia_pp283-288_2019.pdf.jpg11-mar-2019Rubric elaboration to evaluate by competences a practice of Physics laboratory: parallel-plate capacitorRamírez Vázquez, Raquel; Escobar García, Isabel; González Rubio, Jesús, et al
Acceso abiertoINTED2017_Valencia_pp9-16_2017.pdf.jpg6-mar-2017The scientific learning according to VigotskyArribas Garde, Enrique; Escobar García, Isabel; Franco, María Teresa, et al
Acceso abiertoINTED2017_Valencia_pp17-25_2017.pdf.jpg6-mar-2017Teaching and learning active Physics within framework of competenciesArribas Garde, Enrique; Maffey, Silvia; Ramírez Vázquez, Raquel, et al
Acceso abiertoINTED2018_Valencia_pp7308-7311_2018.pdf.jpg5-mar-2018The use of conceptual maps in solving Physics problemsSuárez Rodríguez, Carmen del Pilar; Vidales, Sarahi; Arribas Garde, Enrique, et al